Gå til innhold

Suging

Gjest Elsker oralsex

Fremhevede innlegg

Gjest Elsker oralsex
Skrevet

Syns dere jenter det er sexy når det renner precum fra penisen før du begynner å suge ham eller syns du at det er avtennende? Smaker precummet det samme som sæden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er sexy, men gnir det heller utover penis med hånda eller kliner det på kinnet før jeg putter den i munnen. Det smaker ikke det samme. Husker ærlig talt ikke hva det smaker, men det er ikke ihvertfall ikke en favoritt å hå på tunga. Slimete!

Skrevet (endret)

.

Endret av lykkeknotten
Skrevet

Jeg synes det er sexy, men gnir det heller utover penis med hånda eller kliner det på kinnet før jeg putter den i munnen. Det smaker ikke det samme. Husker ærlig talt ikke hva det smaker, men det er ikke ihvertfall ikke en favoritt å hå på tunga. Slimete!

Nå ble jeg litt nysgjerrig..hvordan kliner du det på kinnet?

Uansett, syns precummen er sexy. Og smaker det samme syns jeg.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Sexy og deilig.

Smaker ikke det samme.

Smaker søtere og ikke like bittert som sperm.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Tar penis og gnir den mot kinnet vel? :)

Skrevet

Haha, jeg leker med penis først; gnir og smører det rundt i fjeset/kinnet. Det hender jo at jeg dropper den delen, men jeg har inntrykk av at han synes det er pirrende å vente på at jeg skal putte den i munnen også, så da blir det en vinn-vinn-situasjon.

Skrevet

Precum smaker ikke det samme nei, men jeg syns det er sexy. Det betyr at han er kåt og klar ;)

Skrevet

Når jeg tenkte meg om en gang til her nå, virker det helt høl i huet at jeg synes det er småekkelt med precum i munnen, men gladelig tar imot sperm den veien..

Skrevet

Precum er jo som fittesaft, gjør utstyret klart. Syntes ikke det smaker vondt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...