Gå til innhold

Hun er ikke noe attraktiv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ei jente som er interessert i meg, og jeg liker personligheten hennes. Hun er snill, og liker min sans for humor, og tar seg aldri nær av noe. Problemet er at hun ikke er noe pen. Hun er ikke stygg. Men ikke attraktiv. Hun er ikke noe pen å se på. Og på de fleste bildene hennes på facebook, er hun den uattraktive venninna.

Jeg liker personligheten hennes godt, men synes det er flaut å bli sett med henne. Hva skal jeg gjøre? Hvordan kan jeg la være å tenke på hennes utseende?

Vi er begge 24.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

la henne være, så hun kan få sjangsen til og finne en som ikke er flau over og være sammen med hun ;)

• Liker 32
Skrevet

la henne være, så hun kan få sjangsen til og finne en som ikke er flau over og være sammen med hun ;)

Signert, hun fortjener nok en som elsker alt ved henne

• Liker 1
Skrevet

Enig! Hadde dette vært noe poeng å prøve på hadde du ikke engang tenkt på dette.

Skrevet

Så, du mener liksom at du er Guds gave til kvinnen selv, og at hun bør stå i takknemlighetsgjeld til deg dersom du dypper pilletilten din i henne?

Håper hun har bedre smak enn det.

• Liker 13
Skrevet

Fordelen med uattraktive kvinner, er jo at andre gubber ikke gidder prøve å ta henne fra deg.

• Liker 4
Skrevet

Så, du mener liksom at du er Guds gave til kvinnen selv, og at hun bør stå i takknemlighetsgjeld til deg dersom du dypper pilletilten din i henne?

Håper hun har bedre smak enn det.

Mener bare at jeg kan få penere jenter....

Skrevet

Til dere som sier hun "fortjener bedre", hva hvis hun er så stygg at ingen andre vil ligge med henne? I så fall gjør TS henne en stor tjeneste ved å ligge med henne. Så hun er uansett heldig hvis TS vil være litt sammen med henne.

Skrevet

Du er en dust og er henne ikke verdig. Det er litt synd på deg, egentlig, som er så patetisk overfladisk. Lykke til med å finne "den rette" som har et utseende som kan være et passende trofè.

Litt nysgjerrig her, er du Guds gave til kvinnen, som en annen her også lurer på?

• Liker 3
Skrevet

Til dere som sier hun "fortjener bedre", hva hvis hun er så stygg at ingen andre vil ligge med henne? I så fall gjør TS henne en stor tjeneste ved å ligge med henne. Så hun er uansett heldig hvis TS vil være litt sammen med henne.

[/quo

Et uttrykk jeg har hørt er "Dummere enn toget". Endelig har jeg funnet et perfekt sted å bruke det. Du er dummere enn toget. Og for at det skal være klart...jeg er mann.

• Liker 5
Skrevet

folk snakker som om det å være overfladisk er kun for stakkarslige mennesker.

jeg driver å leser her daglig om folk sine problemer med alt mulig rart.

er så mye jeg ikke fatter en gang. hvordan sånne kvinner/menn klarer å få seg noe i det hele tatt sånn som de oppfører seg.

jeg har enda ikke møtt en jente som vil være noe mer enn en venn og jeg har fått høre mange gang at jeg er en av de snilleste personene de har møtt. det å være snill og en du kan stole 100% på betyr ingenting når man ikke har utseende med seg tydeligvis.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes også du skal la henne være. Hun fortjener noen som liker ALT ved henne. Ikke bare deler av henne.

• Liker 3
Skrevet

Finn deg en jente du synes er fin i stedet, du kommer bare til å såre henne ved å si noe dumt en gang du ikke tenker deg om. Det trenger selvfølelsen hennes sikkert ikke. Hun vet nok at hun ikke er den peneste i verden.

• Liker 1
Skrevet

Ha henne som venninne, men ikke ta skrittet videre.

Det forjener hun ikke, siden du åpenbart ikke har de rette følelsene for henne. Hun fortjener noen som liker henen for den hun er.

Skrevet

Så du er guds gave til kvinnen selv ?!??

En flott personlighet er jo en kjempebra egenskap! Men det har tydeligvis ikke du som tenker slik. Du har vel ikke den store livs erfaringen enda. Kanskje treffer du en super sexy dame engang med den verste personlighet, da kan jeg tenke meg du angrer! For hun vil vel velge en annen mann som er flott å se på og annen personlighet.

Skrevet

Syns ikke du skal bli sammen med henne om ikke du er forelska i henne. Du liker henne åpenbart kun som en venn, så kan du ikke være det da, en venn?

Skrevet

Du synest det er flaut å bli sett med henne! Seriøst kor teit går det ann å bli...

Eg har masse venner som ikkje er spesielt pene, noen kan eg til og med si er kosmetisk stygge. Blir ikkje flau av å være med di for det om, synest heller ikkje synd på dem.

Virker som du ser ned på "stygge folk"

Finn deg ei pen overfladisk superpen jente som kjeder ræva av deg, se kor lenge du holder ut.

Skrevet

det kommer aldri til å vare.. på ett eller annet tidspunkt vil du finne noen andre.. det er viktig at man syns partneren sin er attraktiv!

• Liker 1
Skrevet

Det er ei jente som er interessert i meg, og jeg liker personligheten hennes. Hun er snill, og liker min sans for humor, og tar seg aldri nær av noe. Problemet er at hun ikke er noe pen. Hun er ikke stygg. Men ikke attraktiv. Hun er ikke noe pen å se på. Og på de fleste bildene hennes på facebook, er hun den uattraktive venninna.

Jeg liker personligheten hennes godt, men synes det er flaut å bli sett med henne. Hva skal jeg gjøre? Hvordan kan jeg la være å tenke på hennes utseende?

Vi er begge 24.

Dersom hun plutselig finner seg en annen kar og slutter å date deg, så begynner du straks å se på henne med andre øyne tenker jeg.

• Liker 1
Skrevet

Skulle gjerne sett hvordan du ser ut. Som regel er det stygge menn som har den største selvtilitten. Spar denne jenta for deg vær så snill.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...