*Bumblebee* Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Jeg har aldri handlet på e-bay,vet ganske enkelt ikke hvordan det foregår!kan noen opplyse meg? Har altid tenkt at det ikke er "trygt",at det er lett å bli lurt o.l. 1.skal man bare velge "top ratet seller" kansje? 2.jeg har så utrolig lyst på en lysekrone derfra,men finner jo ingen som sender til norge..? er det ikke noe knapp man kan hake av så man kun får opp de som sender til europa/worldwide? de jeg har sett på sender jo bare innen US.. kjiipt. Og- (litt utenfor topic kansje) men om noen vet,kan man bruke slike utenlandske lysekroner og andre el.ting her tillands? for de har vel kansje annen type støpsler og wattstyrke i usa,tenker jeg på..? Tuuusen takk til folk som kan svare og hjelpe en grønn stakkar!
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Jeg har aldri handlet på e-bay,vet ganske enkelt ikke hvordan det foregår!kan noen opplyse meg? Har altid tenkt at det ikke er "trygt",at det er lett å bli lurt o.l. 1.skal man bare velge "top ratet seller" kansje? 2.jeg har så utrolig lyst på en lysekrone derfra,men finner jo ingen som sender til norge..? er det ikke noe knapp man kan hake av så man kun får opp de som sender til europa/worldwide? de jeg har sett på sender jo bare innen US.. kjiipt. Og- (litt utenfor topic kansje) men om noen vet,kan man bruke slike utenlandske lysekroner og andre el.ting her tillands? for de har vel kansje annen type støpsler og wattstyrke i usa,tenker jeg på..? Tuuusen takk til folk som kan svare og hjelpe en grønn stakkar! 1.skal man bare velge "top ratet seller" kansje? Lurt før du blir ordentlig varm i trøya. ...eller velg ihvertffall de som har minst 98% fornøyde kunder 2.jeg har så utrolig lyst på en lysekrone derfra,men finner jo ingen som sender til norge..? er det ikke noe knapp man kan hake av så man kun får opp de som sender til europa/worldwide? de jeg har sett på sender jo bare innen US.. kjiipt. Jo, du kan huke av for worldwide i alle valgene til venstre på siden Og- (litt utenfor topic kansje) men om noen vet,kan man bruke slike utenlandske lysekroner og andre el.ting her tillands? for de har vel kansje annen type støpsler og wattstyrke i usa,tenker jeg på..? Det kan være ulikt fra norge ja, men de som sender "worldwide" oppgir som regel dette, og hvis ikke finner du omformere både i watt og støpsler i bøtter og lass på ebay
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 Jeg har aldri handlet på e-bay,vet ganske enkelt ikke hvordan det foregår!kan noen opplyse meg? Opprett en bruker på eBay, samt en bruker på PayPal (sikker og bra betalingstjeneste du er avhengig av. Der må du oppgi et kredittkortnr)
*Bumblebee* Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2011 1.skal man bare velge "top ratet seller" kansje? Lurt før du blir ordentlig varm i trøya. ...eller velg ihvertffall de som har minst 98% fornøyde kunder 2.jeg har så utrolig lyst på en lysekrone derfra,men finner jo ingen som sender til norge..? er det ikke noe knapp man kan hake av så man kun får opp de som sender til europa/worldwide? de jeg har sett på sender jo bare innen US.. kjiipt. Jo, du kan huke av for worldwide i alle valgene til venstre på siden Og- (litt utenfor topic kansje) men om noen vet,kan man bruke slike utenlandske lysekroner og andre el.ting her tillands? for de har vel kansje annen type støpsler og wattstyrke i usa,tenker jeg på..? Det kan være ulikt fra norge ja, men de som sender "worldwide" oppgir som regel dette, og hvis ikke finner du omformere både i watt og støpsler i bøtter og lass på ebay Nei,tror det worldwide valget er for hvor tingene befinner seg,ikke hvor de kan sendes.har prøvd å huke av på den,men får likevel opp at de bare sender til US. er så vanskelig å finne noe siden "ingen" sender hittil noen som vet om det går an å begrense søk til ting som kan sendes til norge?
Henkie Skrevet 27. februar 2011 #5 Skrevet 27. februar 2011 noen som vet om det går an å begrense søk til ting som kan sendes til norge? Gå på ebay.no ?
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #6 Skrevet 27. februar 2011 Når du har søkt etter produkt, velger du at den skal "sortere" etter pris inkl shipping. Da vil du få spørsmål om hvor du er lokalisert
*Bumblebee* Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2011 åå takk for det anonym!da fant jeg utav det.selv om resultatet ble kraftig redusert da,kan bare glemme de lampene jeg egentlig ville ha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå