AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Jeg lurer på hvordan dere spiller spillet. spiller dere som dere selv? og om dere gjør det, er ting det samme som i virkeligheten? og hvorfor gjør dere det? Spiller dere med eller uten koder? Hvordan er din sim/sim-familie? jobb? barn? osv... Jeg har spillt sims fra det kom ut og var mye mer aktiv før enn nå, er jo noen år eldre så det er kanskje ikke like morsomt lengre Men jeg spillte ofte som meg selv, og hvis jeg var forelsket eller likte en gutt så laget jeg han i sims form og vi ble gift og hele pakka der, og vi ble skillt da jeg ikke likte den gutten lengre:P en liten "virkelighets-rømning", jeg kunne sitte i timesvis. Kanskje litt sært men
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Jeg spiller som meg selv, men ikke helt som i virkeligheten. Jeg spilte med koder før, men nå spiller jeg uten. Synes det er mye mer morsomt å spille helt fra bunnen, hvor man må jobbe og tjene penger for å få råd til større hus osv
Porselen Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 Jeg spiller sjeldent som meg selv, lager heller fiktive familier og lever deres liv.. Synes det er litt kjedelig å spille som meg, for det første klarer jeg ikke å få simmen til å ligne på meg, og ingen trekk passer osv.. Og for det andre så kan jeg heller aldri se meg selv i noen av yrkene de har der. Jeg spiller med koder, men aldri pengekoder, bruker heller koder for å få opp humøret til simmene, men det er vel egentlig det eneste også. Og barn blir det sjeldent, for det er sinnsykt kjedelig å oppdra de..
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 The Sims, spillet for deg som trenger et liv... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå