Gå til innhold

Til dere sims 3 spillere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan dere spiller spillet.

spiller dere som dere selv? og om dere gjør det, er ting det samme som i virkeligheten? og hvorfor gjør dere det?

Spiller dere med eller uten koder?

Hvordan er din sim/sim-familie? jobb? barn? osv... :P

Jeg har spillt sims fra det kom ut og var mye mer aktiv før enn nå, er jo noen år eldre så det er kanskje ikke like morsomt lengre :P

Men jeg spillte ofte som meg selv, og hvis jeg var forelsket eller likte en gutt så laget jeg han i sims form og vi ble gift og hele pakka der, og vi ble skillt da jeg ikke likte den gutten lengre:P en liten "virkelighets-rømning", jeg kunne sitte i timesvis. Kanskje litt sært men :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiller som meg selv, men ikke helt som i virkeligheten. Jeg spilte med koder før, men nå spiller jeg uten. Synes det er mye mer morsomt å spille helt fra bunnen, hvor man må jobbe og tjene penger for å få råd til større hus osv :)

Skrevet

Jeg spiller sjeldent som meg selv, lager heller fiktive familier og lever deres liv.. Synes det er litt kjedelig å spille som meg, for det første klarer jeg ikke å få simmen til å ligne på meg, og ingen trekk passer osv.. Og for det andre så kan jeg heller aldri se meg selv i noen av yrkene de har der. Jeg spiller med koder, men aldri pengekoder, bruker heller koder for å få opp humøret til simmene, men det er vel egentlig det eneste også. Og barn blir det sjeldent, for det er sinnsykt kjedelig å oppdra de.. :P

Skrevet

The Sims, spillet for deg som trenger et liv...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...