Gå til innhold

Moulin Rouge

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg syns bare det er synd at mange skal velge så likt når det finnes så utrolig mange flotte kjoler å velge blandt....

Jeg er på en måte enig med deg Tex, men med visse moderasjoner. Hvis mine to kusiner skulle ha giftet seg i Moulin Rouge samme året som meg hadde jeg definitivt valgt noe annet, men om fem jenter her inne velger den spiller det liksom ingen rolle. Jeg kjenner de jo ikke - ikke har vi de samme gjestene (sansynligvis) Skjønner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen av dere faktisk vært der? På Moulin Rouge, altså?

Ikke at det har noe som helst med saken å gjøre, men det er min tråd og tråden heter Moulin Rouge... :ler:

Skrevet

:ler: Nope - aldri. Synes faktisk at det er et litt rart navn på kjolen :-?

teller det at mormor og bestefar har vært der for et og et halvt år siden?

Skrevet
:ler: Nope - aldri. Synes faktisk at det er et litt rart navn på kjolen :-?

teller det at mormor og bestefar har vært der for et og et halvt år siden?

Enig i at det ikke akkurat er en kjole som det brukes mye av der..... :ler:

Skrevet

Hvis dette er drømmekjolen, så er det vel det samme om det er flere som skal ha den...?? Jeg personlig hadde aldri giddet å bytte bort drømmekjolen min med noe annet bare fordi det er mange som har valgt det samme.

Jeg hadde i flere år en oppfatning om hvordan min kjole skulle være. Plutselig ble slik kjole veeldig populært akkurat det året jeg skulle gifte meg, men det stoppet ikke meg fordet.

Det er liksom blitt et jag om å være så unik og spesiell, at tanken på smak og det som kler en best mulig nesten kommer i annen rekke. (NESTEN!!!)

Skrevet
Har noen av dere faktisk vært der? På Moulin Rouge, altså?

Ikke at det har noe som helst med saken å gjøre, men det er min tråd og tråden heter Moulin Rouge... :ler:

Jeg har vært der. Ikke spesielt minneverdig sted i Paris...

Ikke noe å anbefale akkurat.

Men kjolen er jo fin, da! :D

Skrevet

Jeg har også vært der, syns det var stilig, jeg...

Flott show, nydelig mat og ikke minst god champagne....

Litt mye pupper og lår, men veldig stemningsfullt og romantisk....

Skrevet

Ja det var kanskje det at det ble litt mye pupper og lår som gjør at jeg husker det som ikke noe særlig...

Men champagnen var bra! :ler:

Skrevet

Jeg er litt enig med Tex her... det er stusselig at alt for mange har den samme kjolen. Men det som jeg ser som et værre scenario enn at man ser et brudebilde på veggen om 50 år er hvis jeg møter en brud i samme kjole på kirketrappen?! Det er jo blitt nesten sånn at det er litt samlebånd i kirken.. og tenk om alle gjestene ser at bruden før meg hadde samme kjole. Huttetu...

S.

Gjest Trixiebell
Skrevet

Hva spiller det for noen rolle?Dere kjenner jo ikke hverandre, familiene og vennene deres skal vell ikke i deres bryllup heller, og HALLO!DETTE ER INTERNETT!!!!Hvem vet om alle dere kanskje bare er gamle syke menn som sitter og finner opp alt fra bryllup til kjole etc... Dette er bare en leke verden.

Skrevet

At så mange på nettet skal ha samme kjole, bør vel ikke være noe problem.

Men jeg skjønner hvorfor Tex tar det opp. Det er jo kjemperespons på kjolen jo! Det er jo bra for ryktet til MS da :lol:

Er litt annerledes om flere "kjente" har samme kjoler. Blir litt merkelig ?

Jeg bor i en liten / middels by, og her er det to brudesalonger. Det var tre salonge i mindre enn et halvt år. Den nyeste gikk dessverre konk. Det skjønner jeg ikke. De salongene som er nå, har tydeligvis så og si like merker og kjoler i sitt utvalg. Når man ser bakerst i avisen på mandager på brudebildene ER det sååå mange like kjoler! Og like sveiser! Og like ... ja, ALT!

Synes det virker litt rart.,- akkurat som om det ikke er så mye å velge i, verken i frisyrer, sminke, kjole eller tilbehør ? Kjoleutvalget MÅ jo være litt labert da, men likevel ?

Om vi gifter oss en gang, så skal jeg i allefall prøve å ikke likne på to andre bruder i avisa.... Det er ikke sånn krampaktig nødvendig å være helt unik, men det er litt kjekt å være litt spesiell ?

Skrevet
Hva spiller det for noen rolle?Dere kjenner jo ikke hverandre, familiene og vennene deres skal vell ikke i deres bryllup heller, og HALLO!DETTE ER INTERNETT!!!!Hvem vet om alle dere kanskje bare er gamle syke menn som sitter og finner opp alt fra bryllup til kjole etc... Dette er bare en leke verden.

Hm.

Disse sidene er vel neppe de som tiltrekker seg flest gamle syke menn...

Det er nok andre sider som er mer populære blant dem, ville jeg tro? :ler:

Gjest Prinsessen
Skrevet

Jeg hadde MR fordi det var den kjolen som mamma fikk tårer i øynene av da hun så meg.

Skrevet

Jeg ser ærlig talt ikke helt problemet, jeg. Man har da ikke enerett på (det man selv definerer som) god smak? At andre liker samme kjole som en selv, og gifter seg i den - hva så?

Selv har jeg god nok selvtillit til å tro at jeg så fantastisk og unik ut i min kjole (Féerie fra Annie Couture, også en veldig populær kjole ifølge brudesalongen), selv om det kanskje er 50 andre som har giftet seg i samme kjole. Dessuten kan en kjole varieres med forskjellig tilbehør; smykker, veske, sko, hansker, frisyre, slør, brudebukett; mulighetene er uendelige.

Og når alt kommer til alt er det faktisk mennesket INNI kjolen som er det viktigste da. De 50 andre Féerie-brudene var jo uansett ikke tilstede i mitt bryllup.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...