Gå til innhold

Moulin Rouge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er mange som skal ha denne kjolen. Syns dere ikke at det er litt trist at det er så mange andre som skal ha samme kjole som dere?

Greit at man kanskje føler at man får bekreftelse på god smak, men jeg tror kanskje jeg ville tenkt meg om når jeg ser hvor mange andre som har valgt det samme... "alle" som gifter seg i 2004 har denne kjolen hengende på veggen i årevis......

Dette er overhodet ikke negativt ment på noen måte, bare en liten undrende fundering fra min side.

Selv har jeg ikke sett en eneste som skal ha samme kjole som meg, og det syns jeg er ganske deilig......

Anyone...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes kjolen var kjempe fin og tenker ikke på hva alle andre skla ha.

Jeg kjenne ringen som skal gifte seg i år, så i min familie vil de ikke komme noen som har sett kjolen før.

Nå er ikke min kjole helt lik den på bildet, tykkere stropper og uten skulder pynten.

Men kjolen er jo rålekker og det holder for meg :P

Skrevet

Så lenge man ikke gifter seg samtidig og feirer sammen så betyr det vel lite om andre har samme kjole.

Skrevet

Jeg kjenner ingen som skal ha den, hadde en av mine venninner giftet seg i den hadde jeg ikke valgt den. Dessuten var jeg vel egentlig først ute her med å velge kjolen så :wink:

Skrevet

...og hvordan ser denne mye omtalte kjolen ut?? :klø:

*undrer*

Skrevet

Åja, DEN ja!! Den er i grunnen litt fin...

Takk frosken!! :kysse:

Skrevet

Hei jeg har også denne kjolen..Men du ARWEN hvordan kan du vite att du var først ute???(spiller det noen rolle?

Og jeg bryr meg svært lite om hvem som har denne...Jeg kjenner jo ikke dere alikevel,vi skal jo ikke gifte oss samtidig alikevel..Så jeg ser ikke problemet!!Og jeg er faktisk RÅ lekker i kjolen :D så derfor valgte jeg kjolen

Jeg har sittet på internett over 1 år og tittet på kjoler ..... :sjarmor:

Skrevet

Det er ikke det at alle skal kjenne hverandre jeg tenker på....

Men når man går på besøk på aldersheimen om femti år, har alle brudene på veggen samme kjolen.....

Skrevet

ja og det gjør meg null og niks ingenting!!

TEX Ja jeg har sett kjolen din på andre og,mange som selger denne brukt!!

Skrevet
ja og det gjør meg null og niks ingenting!!

TEX Ja jeg har sett kjolen din på andre og,mange som selger denne brukt!!

Det var da voldsomt. :o

Jeg skulle like å vite hvor, jeg går nemlig gjennom hver eneste markedsplass som finnes.... Har aldri sett den noe sted.

Det er ikke en eneste KG bruker som har hatt eller skal ha den, og jeg har ikke sett den på en eneste brud på et eneste bilde noengang. Så hvor har du sett den?

Jeg er nemlig på utkikk, siden jeg syns det er spennende å se hvordan en kjole ser ut på et vanlig menneske og ikke bare på en modell....

Skrevet

Moter kommer, moter går...ett år skal "alle" ha en viss modell, det neste året er det en annen. Eller en viss type kjole - veldig mange med prinsesseliv og a-linjet skjørt for tiden. Tror ikke det er så nøye om man har den eller den modellen, virker som de fleste har nokså like kjoler uansett spør du meg! Gøy med folk som skiller seg litt ut, men det viktigste er jo at bruden selv føler seg fin og passer til snittet/fargen. På Dagen er det heldigvis bare en brud, så hva gjør det egentlig om andre har samme kjole når de ikke befinner seg i nærheten av deg? Og sikkert ser ganske annerledes ut enn deg - har forskjellig hår, smyller, slør etc...

Når det er sagt, kommer jeg nok til å styre unna de mest populære modellene selv (med mindre jeg faller pladask....aldri si aldri!). Hmmm...dette ble nok et tvetydig svar, men er delvis enig med Tex i at jeg personlig ikke ville valgt en modell jeg på forhånd visste var veldig populær, men uansett tror jeg dere som har valgt moulin rouge kommer til å bli kjempefine - det er en nydelig kjole!

Skrevet
Hei jeg har også denne kjolen..Men du ARWEN hvordan kan du vite att du var først ute???(spiller det noen rolle?

hehe.. var egentlig bare en spøk, jeg kan bare ikke huske at noen andre har nevnt den her noen gang før meg.. Annet en trampe da - som allerede har giftet seg i den. Så rett skal være rett : Trampe var først ute. :nikker: Det spiller forsåvidt ingen rolle heller :wink:

Det bryr meg faktisk absolutt ingenting at andre har valgt samme kjole som meg. Skulle jeg virkelig valgt bort drømmekjolen min bare fordi noen helt ukjente mennesker på nettet skal ha samme kjole som meg? :o Ser ikke logikken i det egentlig..

Skrevet

Er faktisk litt enig med Tex, det finnes så mange flotte forskjellige kjoler å velge i mellom. Har selv prøvd kjolen, men den var ikke min smak.

Kjolen er flott, men jeg ville nok vurdert en annen kjole hvis jeg visste om 10-20 andre som hadde valgt den samme. :o

Skrevet

Kjolen er flott, men jeg ville nok vurdert en annen kjole hvis jeg visste om 10-20 andre som hadde valgt den samme. :o

Men ville du vurdert en annen hvis du på forhånd hadde sett deg ut denne kjolen som drømmekjolen og da du kom til brudesalongen og fikk den på deg så satt den perfekt? Det er nemlig min situasjon. Kunne ikke falle meg inn (som sagt) å froppe den bare fordi fire fem andre jenter her inne skal ha samme kjolen :o

Skrevet

Nei, ikke hvis jeg hadde oppfattet den som drømmekjolen, men jeg hadde nok prøvd endel flere før jeg da hadde valgt kjolen, bare for å se om jeg kunne finnr drømmekjole nr 2 :D

Hovedsaken er jo at du er fornøyd med ditt valg, og hvis det ikke gjør deg noe at mange bruder ønsker samme kjole, så ta på deg drømmen og putt nesa i sky :D

Skrevet
:ler: og akkurat det har jeg tenkt å gjøre. Har aldri hatt noe stort behov for å være orginal heller jeg da. :ler:
Skrevet

Personleg skjønar eg godt kva Tex meinar... Litt kjedeleg når så mange har, om ikkje nett like, så iallefall akkurat same type kjole...

Men det er jo lett for meg å seie, som tydelegvis har ein litt meir sjeldan smak - har iallefall aldri sett kjolen min anna enn på meg sjølv - finst ikkje bilde av han på nettet ein gong! :wink:

Skrevet

Litt enig og litt uenig med Tex her. Alle velger kjole ut i fra hva de selv liker. Og moten er nå en gang sånn denne gangen.

Tenk hvor fine disse brudebildene ville blitt dersom alle her inne som har den kjolen hadde havnet på samme gamlehjem og hengt dem opp på samme vegg :) Tenk hvor mye mer enn sykdommer og "det var bedre i gamle dager" de hadde hatt å snakke om :ler:

Hvem kjolen satt best på, om den passer til damer med lyst eller mørkt eller rødt hår, hvilken brudebukett som kledde kjolen best, om tiara var det rette eller bare slør osv :ler:

De hadde ikke blitt fri for samtaleemner de årene de skulle bodd der :)

Når det er sagt har jeg også valgt en kjole jeg aldri har sett på noen, og som ingen her inne har snakket om at de skal ha. Synes det er litt gøy å ikke se ut som alle andre....velge etter hvem jeg er liksom :) ..........men det har sikkert de med Moulin Rouge gjort også :)

Skrevet

Tydelig at det var et småhett tema....

Jeg syns kjolen er fin, har sans for Maggie sottero, og hadde mamma fått bestemme hadde jeg endt opp i den som heter Cassandra.

Jeg syns bare det er synd at mange skal velge så likt når det finnes så utrolig mange flotte kjoler å velge blandt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...