fionel Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Ja overskriften sier vel det meste, men er på utkikk etter litt påskepynt ( ja jeg vet jeg begynner tidlig :gjeiper: ) OG er helt forelska i Maileg sin pynt ! Men jeg finner ingen forhandlere i OSlo, vet det lå en på majorstuen men den ble lagt den 21 februar. Vil også ha et par green gate kopper før påske, men finner heller ingen som selger dette i Oslo. Sikkert bare jeg som er "blind" altså, men er så sjeldent i Oslo sentrum så er liksom ikke såå kjent. Takker på forhånd
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 De har iallefall bittelitt green gate på AKADEMIKA på blindern. Av alle steder Men ikke no påskete så vidt jeg vet. Noen kopper bare.
fionel Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2011 De har iallefall bittelitt green gate på AKADEMIKA på blindern. Av alle steder Men ikke no påskete så vidt jeg vet. Noen kopper bare. Akademika faktisk hehe Takk anyways :D Vært å sjekke ut ihvertfall :
Hvitdrøm Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Akademika faktisk hehe Takk anyways :D Vært å sjekke ut ihvertfall : Google er din beste venn. Et kjapt søk på Google ga meg denne listen; http://www.int.greengate.dk/oslo.htm For øvrig - jeg handler selv i butikken i Vibes gate. Mye fint der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå