Gjest Rachel i.i. Skrevet 28. oktober 2003 #1 Skrevet 28. oktober 2003 Jeg trenger dagmamma til lillealven min. Hvor kan jeg finne det? Jeg skal begynne å jobbe igjen i januar (rett over nyttår). Dere som har dagmamma- tok det lang tid fra dere begynte å lete til dere fant en? Er det urealistisk å ønske en norsk og røykfri dagmamma?
LilleMy Skrevet 28. oktober 2003 #2 Skrevet 28. oktober 2003 Du kan forsøke vi Aetat eller en annonse i avisen, og og vil du ikke det er det vel noe som heter Barnevaktsentralen (eller noe sånnt) i Oslo. Mener bestemt at de formidler dagmammaer. Og urealistisk å ønske seg en norsk og røkfri dagmamma?! Det kan jeg da ikke tro.... Da det var aktuellt for egen del hadde jeg svensk au pair som jeg fikk via en annonse i Göteborgsposten. Var veldig fornøyd med hun jeg endte opp med. Gjør nok det samme igjen med nr 2 som er på vei. Lykke til!
Gjest lynn Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 (endret) Innlegget er endret. Du kan ikke poste innlegg som inneholder: * Kjøp og salg annonser, samt "gi bort"-annonser. (You cannot post anything containing buying/selling or giving things away. Asking for work falls under this category and is against our rules.) Phaedra,mod Endret 6. januar 2011 av Phaedra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå