Gå til innhold

Husker du hvem du kysset første gang?  

1. 1. Husker du hvem du kysset første gang?

• Ja
      51
    • Nei
      12

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av dagens avstemning på VG setter jeg opp den samme avstemningen her...

Husker du hvem du kysset første gang?

Jeg husker godt :)

Det var min mann (som jeg giftet meg med i sommer) sommeren for sju år siden, seeent på kvelden den kvelden vi ble sammen...

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Klart jeg husker det :D Var på teltleir sommeren før ungdomsskolen. Jeg og veninnen min ble forelsket i to kamerater (heldigvis i hver vår), spurte dem og fikk "ja". Min første kjæreste, han var så kjekk.. Å kysse med ham var veldig bra, husker jeg.. (Da skjønte jeg pluttselig hvorfor denne kyssingen var så om å gjøre på filmer og sånn..)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Gjør faktisk ikke det :oops: har vridd hjernen min skikkelig, men husker ikke hvem det var :oops: Jaja skal ikke være lett å bli gammel :ler:

Skrevet

Jeg gjør faktisk det. Da jeg var liten, var min aller første kjæreste nabogutten. Etter det var den en dansk gutt som var på besøk på skolen.

Skrevet

Om jeg gjør! Typen hadde regulering, så det er vanskelig å glemme!

Gjest Nefertiti
Skrevet

Ja, husker godt mitt første kyss. Det var veldig fin og spesiell situasjon.

Han var og mye eldre enn meg. Husker alt :D

Skrevet

:oops: JA, det husker jeg. Vi var ikke gamle, han var naboen min og under en lek, trakk han et teppe over oss og kysset meg ømt.... :ler:

Skrevet

Ja, jeg husker datoen, klokkeslettet, hva jeg hadde på meg, ting som ble sagt før og etter, kort sagt, jeg husker hver minste lille detalj.... og kommer mest sannsynlig til å huske det så lenge jeg lever.

Men med mitt første kyss mener jeg skikkelig kyss, ikke sånn smånussing som vi drev med på barneskolen....

Skrevet

Nei, det husker jeg ikke.

Det er mange år siden, og har desverre gått i "glemmeboka" for lengst!

Gjest Embla s
Skrevet
Men med mitt første kyss mener jeg skikkelig kyss' date=' ikke sånn smånussing som vi drev med på barneskolen....[/quote']

Selvfølgelig, vi snakker :tunge1: tunge, ikkesant?!

Gjest GreenSky
Skrevet

Ja, det husker jeg. :hoho:

Ingen av oss hadde kysset før, så det ble mye fomling og litt sikling. :ler:

Skrevet
...

Men med mitt første kyss mener jeg skikkelig kyss, ikke sånn smånussing som vi drev med på barneskolen....

Dette husker jeg også, han var skikkelig kjekk, og jobba på utestedet vi pleide å gå på. Vi hadde hatt god kontakt lenge, og han hadde vist interesse en stund. Kjente venninda mi og. (alle kjente alle egentlig, siden det var ett nært miljø på utestedet.)

Husker ikke dato og år, men husker veldig godt alt rundt det, spenningen, og hvordan jeg fikk greie på etterpå at han hadde gjort det pga ett veddemål..... :o :frustrert:

Så, han ble ikke bare mitt første kyss, han ble også den første (av to menn) som jeg virkelig klappet til, med flat hånd så hardt jeg kunne!! :lol:

Etter mye kjeft og krangling ble vi perlevenner og var perlevenner i mange år. Han hjalp meg ut av situasjoner og jeg hjalp ham med hvordan han skulle snakke til/med dama si. (som han ble sammen med etter meg.) :ler:

Skrevet

Klart jeg husker....iallefall hvem og en detalj....

Mitt første kyss var med min første kjær´ste...rett etter og ha kysset meg begynner han og le - jeg ble selvfølgelig litt sur/skuffet....men så hikster ham frem: Snu deg....rett bak meg står det et skilt: Barn leker :ler:

Skrevet

Klart det :sjarmor::kul:

JEG snakket ihvertfall om det....

Han het Glenn av alle ting.... (fysj for et navn)

og klokka var ti på åtte om kvelden..... torsdag 14. april 1988.....

*mimre*

Skrevet

Ja, jeg husker det som om det var i går...sukk, sukk... :lol:

Det var faktisk med min samboer, og jeg husker både datoen, følelsen, settingen og alt...

Det var en herlig tid det der... :hjerter:

K

Skrevet

Klart det :sjarmor::kul:

Næ, da gidder jeg ikke snakke om mitt :( Likte egentlig ikke typen :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...