Gå til innhold

Menn som bryr seg om dyr mer tiltalende?

Felicia Femina

Anbefalte innlegg

jeg bryr meg masse om dyr...

jeg har to nusselige marsvin og en gæærn fugl

Du er sikkert en hyggelig kar, Lurven, selv om jeg synes avataren din er ufin. Man sikter ikke på noen med våpen, ladd eller uladd, om man ikke mener det. Dette er elementær våpenetikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er sikkert en hyggelig kar, Lurven, selv om jeg synes avataren din er ufin. Man sikter ikke på noen med våpen, ladd eller uladd, om man ikke mener det. Dette er elementær våpenetikk.

vel det er et manipulert bilde da...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg syns Lurvens avatar er kjempesøt. Og - hvem sier at de ikke "mener det" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel det er et manipulert bilde da...

NeisierdudetLurven.

Synes du det er rart hvis jeg sier at det bildet hadde vært både koseligere og morsommere hvis man hadde manipulert vekk hele pistolen?

Jeg har sett det før på en eller annen internettside og synes det er smakløst.

Jaja, nok om det. Men det minner meg på at jeg aldri skal gi ungene mine lekepistoler i gave. Som drittunge lærte jeg å skyte med luftrifle av far, og fikk samtidig inn en god porsjon respekt for våpen og våpenbruk med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Abelone

Da vi fikk oss katt, merket jeg hvor sympatisk jeg synes mannen min er når han klør og koser med katten. Jeg har allerede opplyst ham om at her har han et nytt sjekketriks som han kan bruke på meg. Så nå hender det rett som det er at han roper meg inn i stuen og sier skjelmsk: "seee, jeg koser med katten!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NeisierdudetLurven.

Synes du det er rart hvis jeg sier at det bildet hadde vært både koseligere og morsommere hvis man hadde manipulert vekk hele pistolen?

Jeg har sett det før på en eller annen internettside og synes det er smakløst.

Jaja, nok om det. Men det minner meg på at jeg aldri skal gi ungene mine lekepistoler i gave. Som drittunge lærte jeg å skyte med luftrifle av far, og fikk samtidig inn en god porsjon respekt for våpen og våpenbruk med det.

hvis man hadde tatt vekk pistolen hadde jo ikke bildet vært morsomt da..

det er jo det som er hele poenget med bildet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis man hadde tatt vekk pistolen hadde jo ikke bildet vært morsomt da..

det er jo det som er hele poenget med bildet

Det er det poenget jeg synes er fullstendig bomskudd, Lurven. Fordi det gir ut signaler om at respektløs omgang med våpen er morsomt, og i tillegg er det morsomt på bekostning av en katt som vil leke. Jeg synes hele avataren er mer hjerterå og dum, enn morsom. Dessuten har jeg en rødstripet pus selv :wink:

Men du skal få ha avataren din i fred.

Kom heller med en historie om den gale fuglen din, dah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konstant bading kvalifiserer til å karakteriseres som gæærn?

*fikk et nytt syn på badeanden min*

:ler:

ja syn en er i overkant renslig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi fikk oss katt, merket jeg hvor sympatisk jeg synes mannen min er når han klør og koser med katten. Jeg har allerede opplyst ham om at her har han et nytt sjekketriks som han kan bruke på meg. Så nå hender det rett som det er at han roper meg inn i stuen og sier skjelmsk: "seee, jeg koser med katten!!"

Luringen.

Det er forøvrig fascinerende å være vitne til dyr som plukker ut favoritter, og skyr andre. Katten min fungerer som "monitor" innimellom. Aksepterer han besøkende og lar dem til slutt kose med seg, etter litt lek og mat og lokking og luring, har de kommet igjennom litt av et nåløye. Han pleier å ha god smak, pelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke ha vært sammen med en mann som ikke forguder dyr slik som meg. (Tror ikke en som ikke hadde likt dyr hadde holdt ut med meg heller... ;-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv veldig glad i dyr- så for meg er det veldig viktig med en kjærest som liker dyr og behandler de fint og naturlig. Desverre tror jeg igrunnen ikke min kjære er så veldig begeistret for de- tror han er litt lei av dyr og liksom ferdig med de - og det er vondt for meg - for jeg må jo passe på så de ikke er til bryderi for han da føler jeg ....og det er ikke lett å forklare voffsen at han ikke får ligge med oss i sofaen når han alltid har ligget med meg der ........

men når de en sjelden gang leker og herjer på gulvet blir jeg varm inni meg ......veien til mitt hjerte er definitivt å være grei med dyrene *ler*.....

at de er høffelige og greie mot andre, og flinke med barn er også et pluss .........og som noen andre sa .- hvordan de er mot moren sin .........!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja for meg også! Så har jeg da klart å finne mann som om mulig er enda mer glad i dyr enn meg :blunke: Han klarer ikke å drepe edderkopper engang, men bærer dem pent ut på trappa :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...