Felicia Femina Skrevet 28. oktober 2003 #1 Del Skrevet 28. oktober 2003 Menn som er glade i unger, menn som viser omsorg, menn som er glade i dyr; er det ikke noe mer tiltalende over disse enn menn som ikke bryr seg om sånt? Svaret er definitivt ja. Mener jeg. Hva sier du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 28. oktober 2003 #2 Del Skrevet 28. oktober 2003 Selvfølgelig!! Jeg leste en gang at "før du gifter deg med en mann, skal du legge merke til hvordan han behandler "dama i kassa på Rimi", og hun som vasker i koridoren på jobben, etc. for dette sier noe om holdninger og menneskesyn". Syns det var fornuftig, og for min del er det veldig tiltrekkende med menn som viser omsorg for sin egen familie, dyr, barn og "alle mennesker" generelt. Det at en mann er høflig, snill, smilende og oppmerkosm mot kvinner som ikke nødvendigvis er unge og vakre og som det ikke er noen gevinst i å smile til, er et sikkert kvalitetstegn, spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Femina Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 28. oktober 2003 Det ultimate sjekketriks for alle single menn må være å skaffe seg en liten valp. Så får de også lært seg å ta ansvar for andre levende vesener (enn seg selv) i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 28. oktober 2003 #4 Del Skrevet 28. oktober 2003 Dyr har jeg ikke tenkt på - men unger og kassadama på Rimi er gode holdepunkter. Enig!! Har hørt noe si at man også skal titte litt på hvordan han behandler moren sin - hvis hun behandles som en tjener, er visstnok sjansene store for at han kommer til å behandle deg slik også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Femina Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 28. oktober 2003 Naboen, som er en gedigen bodybuilder med bulende blodårer i panna og ufrivillige rykninger i øyenbrynene (gudene vet hva han har puttet i seg), ble straks 10 hakk mer sympatisk den dagen det gikk opp for meg at mannen har en søt venn; han forguder sin lille dverg pincher. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 29. oktober 2003 #6 Del Skrevet 29. oktober 2003 Menn som er ville etter dyr er digg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. oktober 2003 #7 Del Skrevet 29. oktober 2003 Klart det! God grunn til at jeg falt for mannen min var at han hadde katt og en kar som har katt og setter pris på dens kvaliteter har gode forutsetninger til å like kvinner... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 29. oktober 2003 #8 Del Skrevet 29. oktober 2003 Absolutt... min mann er like glad i våre dyr som jeg er, og det er en kjempefin egenskap. Traff en skikkelig råtøff type på Rimi her om dagen, med svart farga langt hår, skinnkåpe med svære nagler rundt armene, ring i nesen og svart lebestift, holdt meg litt vekke for han så skikkelig nifs ut. Traff ham i kassen, han kjøpte KATTEMAT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helena Skrevet 29. oktober 2003 #9 Del Skrevet 29. oktober 2003 I mitt forhold er jeg "den onde". Kjæresten er kjempeglad i dyr og vil gjerne ha, mens jeg absolutt ikke vil ha dyr og er livredd for hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 29. oktober 2003 #10 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har også hørt at man skal satse på de mennene som kattene liker. Om det er noe sant i det får man avgjøre selv. Jeg tror kanskje det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 29. oktober 2003 #11 Del Skrevet 29. oktober 2003 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. oktober 2003 #12 Del Skrevet 29. oktober 2003 av en eller annen grunn har alle mine kjærester hatt dyr.....det er faktisk nå jeg fikk anledning til å reflektere over det.... :blunke: Tror absolutt det er viktig å se på hvordan en mann behandler dyr, barn, dama i kassa på rimi osv....men må jo si at det er viktig hvordan han behandler alle rundt seg. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 29. oktober 2003 #13 Del Skrevet 29. oktober 2003 Stjerne i boka til de som liker dyr ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devi Skrevet 29. oktober 2003 #14 Del Skrevet 29. oktober 2003 Det er helt klart et pluss det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. oktober 2003 #15 Del Skrevet 29. oktober 2003 At han liker barn og dyr er et positivt trekk, ja. For noen år siden satt jeg mye på bussen (lang vei til jobb). Ofte var det med en ganske ung gutt og ei lita jente på 2-3 år. Jeg trodde først at han var pappaen til ungen. Men så fikk jeg vite at han var onkelen til den lille jenta og at han passet henne flere ettermiddager i uka. Etter at jeg fikk vite dette ble han fryktelig sympatisk i mine øyne :D (Han virket selvfølgelig sympatisk fra før, ettersom han var så flink med jentungen). Det samme gjelder hunder. Mannfolk/gutter som har hund og behandler denne skikkelig gir et godt inntrykk. Husker at jeg møtte en ung mann med en valp i byen en gang. Jeg måtte bare bort å klappe hunden (jeg klarer ikke å la sånne valper være..). Da jeg spurte hvilken rase det var snakket man masse og fortalte meg hva hunden kunne (ja, han viste til og med triks til meg) og det LYSTE stolthet ut av øynene hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 30. oktober 2003 #16 Del Skrevet 30. oktober 2003 :....men må jo si at det er viktig hvordan han behandler alle rundt seg. :blunke: Ikkesant, og det er her dama på rimi kommer inn i bildet: - er mannen grei mot alle og enhver, behandler han alle med respekt uansett hva de jobber med og hva de ev kan tilføre ham?! Eller er han av typen som ikke gidder å hilse på vaskekona (til tross for at de har jobbet i samme bedrift i 10 år..) mens han er kjempehyggelig mot sine kolleger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 30. oktober 2003 #17 Del Skrevet 30. oktober 2003 Det er helt klart et pluss at mannen liker dyr ( det må han får å være med meg *s* ) Og som det nevnes her inne, det er viktig hvordan mannen behandler andre folk rundt seg. Nedlatene mannfolk liker vi ikke. Vi jenter smelter fort for dyr, så menn som er glad i / har dyr er nok litt ekstra tiltrekkende. ( ihvertfall for meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 30. oktober 2003 #18 Del Skrevet 30. oktober 2003 Har hørt noe si at man også skal titte litt på hvordan han behandler moren sin - hvis hun behandles som en tjener, er visstnok sjansene store for at han kommer til å behandle deg slik også.. ja, og hvis han har klart å påføre sin mamma kronisk tretthetssyndrom er det bare å løpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 30. oktober 2003 #19 Del Skrevet 30. oktober 2003 Vi kjøpte oss en kanin i sommer. En stund senere var en av sambos "tøffe" kamerater (tror han selv i allefall ) på besøk. Han la seg ned på gulvet for å gi kaninen gulerot og da tror jeg plutselig det gikk opp for han at det (etter hans mening) ikke var en særlig mandig situasjon han befant seg i. Jeg delte ikke denne oppfatningen, selv om jeg kunne se det komiske i situasjonen. Synes det var litt søtt jeg. Tror forøvrig også sambo har blitt mye mer glad i den kaninen enn han noensinne hadde forestilt seg selv. Det har likssom kun vært hund som har vært noe for han før. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. oktober 2003 #20 Del Skrevet 30. oktober 2003 jeg bryr meg masse om dyr... jeg har to nusselige marsvin og en gæærn fugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå