Gå til innhold

Resturantforslag? (Oslo)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir 20 år imorgen, og har lyst til å invitere noen venner med på resturant. Jeg pleier ikke å gå så mye på resturant, og er litt i villrede for hvilken resturant jeg skal velge...

Jeg bor i Oslo, vi blir vel ca. 10-15 stk.. Jeg vil ikke på Dolly Dimples eller Peppes o.l. Har tenkt på Yaya`s, men syns maten er litt sterk der.. Noen som har noen forslag til hvor vi kan dra? Jeg er åpen for det meste :)

(Vi skal ikke dra imorgen, altså.. Det blir vel om ca. 1-2 uker)

Blir kjempeglad for alle forslag!

Skrevet (endret)

Hva med Olivia (italiensk) eller Mucho Mas (meksikansk)? Tror de er i ca samme prisklasse som Yayas.

Edit: tror forresten ikke at det er mulig å bestille bord på Mucho Mas.

Endret av Violet Hill
Skrevet

Det høres spennende ut:) Har de plass til ca. 10-15 på Olivia? Hvor ligger det? :)

Skrevet

Det er en på Aker brygge og en i Hegdehaugsveien. Har bare vært på den siste, og tror ikke det skal være noe problem. Vet at en venninne var der med et utdrikningslag en gang, og de var minst 10 personer. Ville sjekket menyen på nettet og ringt og hørt med de :)

Skrevet

Jeg vil anbefale jewel of india. God mat, hyggelig service, og et utrolig koselig lokale. De tilpasser styrkegraden i maten for de som ikke vil ha maten sterk :)

Skrevet

Jeg kan anbefale Santinos - italiensk restaurant - rett ved Youngstorget. God mat og greie priser. God plass til flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...