Gå til innhold

Å be ut noen som er yngre enn seg selv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann som er 32, og har kjent med ei yngre jente gjennom skolen. Hun er vel i begynnelsen av tyveårene, usikkert på alderen hennes. Kanskje mellom 22-24.

Tenkte å be henne med på kafe. Men vet ikke om hun synes jeg er for gammel for henne. Jeg ser ganske ung ut i forhold til alderen min. Mange som sier at jeg ser maks 27-28. Greit nok det, men føler at jeg er 32.

Jeg er bare redd for at hun skal få "sjokk" når jeg sier at jeg er 32, hvis hun tror at jeg er yngre. Må legge til at jeg synes hun virker moden for alderen hennes.

Hva tenker dere om dette?

Dere som er "unge". Hvis noen hadde bedt dere ut.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lillekanin
Skrevet

Jeg tenker at dere er begge voksne mennesker,og at dette er ikke noe å tenke på :jepp:

Men jeg syns det er viktig å være ærlig på alderen din,og hvis ho får helt fnatt av det så er kanskje ikke ho den rette.

Lykke til :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at dere er begge voksne mennesker,og at dette er ikke noe å tenke på :jepp:

Men jeg syns det er viktig å være ærlig på alderen din,og hvis ho får helt fnatt av det så er kanskje ikke ho den rette.

Lykke til :jepp:

Og når burde jeg fortelle det liksom...? Før daten eller daten? :gjeiper:

Skrevet

Ser ikke problemet.

Be henne med ut på en date, og dersom dere kommer inn på alder så sier du naturlig nok din alder. Ellers lar du det være.

Ingen vits å lage noe problem før det eventuelt er det.

Skrevet

Be henne ut.

Du er jo usikker på alderen hennes og. Kanskje greit å finne ut hvor gammel hun er og. Da kan du jo si hvor gammel du er.

Skrevet

Be henne ut.

Du er jo usikker på alderen hennes og. Kanskje greit å finne ut hvor gammel hun er og. Da kan du jo si hvor gammel du er.

Vet hvor gammel hun er.. :popcorn:

Skrevet

Spør henne!

Og om hun spør hvor gammel du er, svarer du. Alder er veldig ofte bare et tall. Du trenger liksom ikke si "Hei, jeg er 32, men blir du med ut en dag?" :)

Skrevet

Jeg tror at så lenge hun er over 18 så har det ikke så mye å si ;)

Skrevet

Null stress. Jeg er 21 og foretrekker menn som er en del eldre enn meg. Det gjør de fleste av venninnene mine også. Kan selvsagt ikke svare for hun du er interessert i da alle har forskjellige preferanser, men det er i hvertfall ikke unormalt for en på din alder å date ei på hennes alder.

Skrevet

Null stress. Jeg er 21 og foretrekker menn som er en del eldre enn meg. Det gjør de fleste av venninnene mine også. Kan selvsagt ikke svare for hun du er interessert i da alle har forskjellige preferanser, men det er i hvertfall ikke unormalt for en på din alder å date ei på hennes alder.

Hvor gammel har de vært de du har datet?

Skrevet

Hvor gammel har de vært de du har datet?

Jeg har vært interessert i menn som har vært opptil 20 år eldre enn meg, men den eldste jeg har datet var 11 år eldre enn meg. Synes ikke aldersforskjellen mellom dere er ille i det hele tatt. Det viktigste er at dere er på samme punkt i livet.

Skrevet

Bare redd for hvordan hun skal reagere når hun får vite alderen min... That's all.

Men takk for svar. Fint å høre andres erfaringer. :takke:

Skrevet

Vil du ha et ærlig men ufint svar? Hvis ikke så hopp over dette innlegget.

Men ja, hun -KAN- reagere på alderen din. Sjansen er dog mindre for det jo bedre kjent hun blir med deg.

Og gjør hun det så er hun typen som tenker mer på ytre ting enn det indre. Og da kan hun like godt reagere på annet også. Og slike har ikke noe godt indre liv.

Men som sagt, jo bedre kjent dere blir, jo mindre fare for at hun reagerer negativt på din alder.

Skrevet

Og gjør hun det så er hun typen som tenker mer på ytre ting enn det indre. Og da kan hun like godt reagere på annet også. Og slike har ikke noe godt indre liv.

Man har da lov til å ha sine preferanser. Noen liker eldre menn/kvinner, andre foretrekker dem yngre eller bryr seg ikke om alder i det hele tatt. Blir bare idiotisk å si at de "ikke har har noe godt indre liv" av den grunn.

Men tilbake til deg, TS, du trenger nok ikke å uroe deg. Enten er hun interessert eller så er hun ikke det - tror ikke at alderen kommer til å ha noe å si for henne. Forskjellen er ikke så stor. Ville vært verre om du var 50, men da hadde du ikke sett ut som om du var i slutten av 20-årene.

• Liker 1
Skrevet

Man har da lov til å ha sine preferanser. Noen liker eldre menn/kvinner, andre foretrekker dem yngre eller bryr seg ikke om alder i det hele tatt. Blir bare idiotisk å si at de "ikke har har noe godt indre liv" av den grunn.

Men tilbake til deg, TS, du trenger nok ikke å uroe deg. Enten er hun interessert eller så er hun ikke det - tror ikke at alderen kommer til å ha noe å si for henne. Forskjellen er ikke så stor. Ville vært verre om du var 50, men da hadde du ikke sett ut som om du var i slutten av 20-årene.

Takk for svar.:)Typisk at jeg bare lar det gå i glemmeboka, og ikke be henne ut. :filer:

Hvis jeg som 50-åring klarer å sjekke oppe ei tyveåring, så må jeg enten være ganske rik, eller har en enorm stor sjarm.. Haha.. :skratte:

Skrevet

Null niks problem :), lykke til!

Skrevet

Har ikke tlf nr hennes. Ser henne ikke før om et par uker pga praksis. Sende en mail til henne og be om hennes tlf?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...