Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest avisene om t-banekaos opp til VM-stadion vurderer jeg seriøst å gå opp i stedet for å satse på banen. Jeg bor på Majorstuen, og har ofte gått ned fra Holmenkollen etter å ha vært i marka, men da om sommeren og ad veier som sikkert ikke er like farbare på snø (snarveier etc). Jeg har ingen problemer med å gå langt lenger og brattere enn dette.

Men hvor lønner det seg å gå, og hvis jeg må opp Holmenkollveien, er det fortau hele veien???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fortau hele tiden. Jeg hadde trasket over ris, slemdal - midstuen ruten.

Men det er mye snø da, har du en spark så hadde jeg brukt den. Det flotte med å traske til holmenkollen er at det bare er å gå mot hoppbakken.

Skrevet

Ellers tror jeg vel det bør fungere bedre i morgen - de hadde vel satt inn ekstratog litt sent i dag og det tror jeg garantert de IKKE gjør i morgen.

Du kunne jo evnt. jukse litt ved å ta trikk til Rikshopspitalet - da havner du jo ved Gaustad, hvis du ønsker å gå.

Skrevet

Takk for tips! Tror jeg skal gå ja. Det blir en fin morgentrim det. Og så håper jeg veldig at køene også inn til stadion er hakket bedre enn det de ser ut til å ha vært i går!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...