Gå til innhold

Brudekjole fra USA

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Ser at det er mange her inne som har bestilt sine kjoler fra USA, lurer da på hvor dere har bestilt disse og om det gikk bra. Måtte dere betale mye i toll og porto?

Har forelsket meg i en kjole fra Bridesave.com, men er litt redd for å bestille.

:D :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOW ja....drop dead gorgeous!!! Myyycket bra :)

Men, ring til toll (og tull) kontoret i din by og hør hva toll blir på en kjole til den prisen. (så slipper du å få en en gedigen overraskelse)

Gjest 14062003 - ulogget
Skrevet

Hmm, jeg kom til å tenke på en ting. Skulle jeg ha betalt toll/moms for den kjolen jeg dro inn i landet i fjor? Jeg betalte 400 dollar for den - og hadde den med som håndbagasje under reisen.

Skrevet

Heisann!

Jeg har kjøpt via USA, mottar min i desember. Hvis du ringer til forhandleren på nettsiden du nevnte,(står som regel tlf.nr.) så er de ganske flinke med å hjelpe. Jeg fikk direkte dialog med forhandler, og vi diskuterte riktige mål slik at kjolen sitter som støpt. Sko det være at det blir litt "slyng" så er det ikke problem å få det ordet. Min kostet 2.600-2.700,- totalt med frakt ble det 3.000,- Anbefaler VIRKELIG å handle hvis du faller for en kjole. Det er jo ikke mange som har slike kjoler i Norge. For ikke å snakke om PRISFORSKJELLEN!! De følgte meg opp etterpå, fikk mail senere om når eksakt jeg vil motta kjolen her i Norge.

Anbefaler på det varmeste! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...