Gå til innhold

Oscar-utdelingen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som vet hvilke TV-kanaler man kan se Oscar-utdelingen på? Eller online? Prøvde å se det online ifjor, men alle linkene jeg fant var bare for de som bodde i USA og var derfor blokkerte.

:kjefte:

Endret av Sheherasade
Videoannonse
Annonse
Skrevet

NRK, f eks? Tror de starter sendingen i 23-tiden norsk tid.

Skrevet

NRK, f eks? Tror de starter sendingen i 23-tiden norsk tid.

He-he, glemte å nevne at jeg ikke bor i Norge, men i et annet europeisk land. Men hvis det vises på NRK antar jeg ikke det er så interessant for andre her å lete etter streaming-linker online...

Skrevet

He-he, glemte å nevne at jeg ikke bor i Norge, men i et annet europeisk land. Men hvis det vises på NRK antar jeg ikke det er så interessant for andre her å lete etter streaming-linker online...

Ahhh, skjønner. Da vet jeg dessverre ikke :)

Skrevet

Men når jeg ser på oversikten på NRK finner jeg ikke at det står Oscar-utdelingen på noen av kanalene? Hvilken kanal er det på (tenkte kanskje jeg kunne prøve å se NRK online...)

Skrevet

NRK 1. Noen småsnutter 22.50 og 23.15, så begynner hele kalaset 01.40.

Skrevet

Er du sikker? Ikke meningen å være vanskelig her, altså. Men på NRK.no står det for NRK1 "Dansefot jukeboks" fra 01.25, og ingenting før "Country jukeboks" kl. 04.00...

Skrevet

Du ser på riktig dag da? Det er ikke før i morgen kveld, altså natt til mandag... ;)

Skrevet

ville ha holdt meg langt unna NRK, uansett. Sist gang jeg så på NRK viste de kun et sammendrag av utdelingen, ikke alt heller, og året før der igjen kommenterte de irriterende kommentatorene alt så det gikk ikke ann å få med seg noe!

Søk opp på google Oscar 2011 television, fant en liste en gang som viste alle kanalene som skulle sende utdelingen, man kunne og gjøre et eget søk på landet man befant seg i. Skal se om jeg finner linken :)

Skrevet

... Er det natt til MANDAG??? Trodde det var i natt, til søndag, jeg??? :rodme:

Skrevet

ville ha holdt meg langt unna NRK, uansett. Sist gang jeg så på NRK viste de kun et sammendrag av utdelingen, ikke alt heller, og året før der igjen kommenterte de irriterende kommentatorene alt så det gikk ikke ann å få med seg noe!

Søk opp på google Oscar 2011 television, fant en liste en gang som viste alle kanalene som skulle sende utdelingen, man kunne og gjøre et eget søk på landet man befant seg i. Skal se om jeg finner linken :)

Fant den jeg også. Og her i landet er det bare betalingskanaler jeg ikke har som viser den. Svarte... Ok, letingen etter online streaming fortsetter...

Skrevet

Fant den jeg også. Og her i landet er det bare betalingskanaler jeg ikke har som viser den. Svarte... Ok, letingen etter online streaming fortsetter...

Jeg har gitt litt opp jeg, mener å huske at for noen år siden så sendte Tv Norge den i sin helhet og ikke redigert og uten kommentator. Men kanskje jeg husker feil .. :sjenert: at det skal være så vanskelig å finne et sted de sender den i sin helhet er dumt :(

Skrevet

Jepp. Helt idiotisk. Akkurat som om filmutdelingen bare skal være tilgjengelig for amerikanere... :tristbla:

Skrevet

Irriterende at nordmenn alltid skal kommentere istykker ting på tv. Og når det kommer noe de tror vi ikke er interessert i, så setter de tilbake til studio der noen kjendiser sitter og pludrer... :gjeiper:

Skrevet (endret)

Det kan være at den vises direkte på youtube, det gjorde de i alle fall med Grammy-utdelingen...

Dt ser forresten ut som om det er mulig å se det på nettsidene deres.

http://oscar.go.com/award-show

Endret av Lubbe
Skrevet

wuhu! Andre her i natten med gluggene på halv tolv og føler med? Natalie POrtman er jammen vakker gravid :)

• Liker 1
Skrevet

wuhu! Andre her i natten med gluggene på halv tolv og føler med? Natalie POrtman er jammen vakker gravid :)

Jeg følger med! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...