voff_voff Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Jeg har nettopp begynt å bruke hudpleieprodukter fra MD, men jeg har fått veldig tørr hud rundt munnen av det. Jeg bruker Facial cleansing gel, siden jeg pleier å ha en del kviser, og Hydrating lotion og Face and body scrub. Jeg har brukt disse produktene i én uke, og synes at de har funket veldig bra i resten av ansiktet, bortsett fra disse problemområdene der jeg ofte blir tørr om vinteren. MDs Hydrating lotion gir tydeligvis ikke nok fukt til disse områdene, så jeg er på utkikk etter en god nattkrem som gir mye fukt uten å være for kvisefremkallende... Noen som har noen produkter de kan anbefale? Blir veldig glad for tips!
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Hydrating lotion? Tenker du på antioxidant lotionen? I såfall er det et serum, så det er ikke rart du er tørr. Har desverre ingen tips om fuktighetskrem. Men jeg synes Decleor balmene er gode til natten. 1
Vitoria Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 Jeg hadde samme problem som deg, ble veldig tørr og da spesielt rundt munnen. Jeg valgte å bruke en annnen fuktighetskrem(du kan jo også bruke den kun i de tørre områdene). Decleor hydra Floral er veldig god! Dersom du er ute etter en rimligere variant, har Vichy mange gode
voff_voff Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2011 Hydrating lotion? Tenker du på antioxidant lotionen? I såfall er det et serum, så det er ikke rart du er tørr. Har desverre ingen tips om fuktighetskrem. Men jeg synes Decleor balmene er gode til natten. Aha, så jeg bruker feil type produkt, ja... Litt nybegynner på dette området Sikkert dumt spørsmål, men hva er egentlig et serum, og hvordan skal det brukes? Og ja, det var Antioxidant lotion jeg mente, har bare gått meg litt vill i denne produktjungelen...
voff_voff Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2011 Jeg hadde samme problem som deg, ble veldig tørr og da spesielt rundt munnen. Jeg valgte å bruke en annnen fuktighetskrem(du kan jo også bruke den kun i de tørre områdene). Decleor hydra Floral er veldig god! Dersom du er ute etter en rimligere variant, har Vichy mange gode Takk for tipset! Da har jeg bestilt Hydra floral, så får jeg bare prøve å holde ut til den kommer...
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #6 Skrevet 27. februar 2011 Aha, så jeg bruker feil type produkt, ja... Litt nybegynner på dette området Sikkert dumt spørsmål, men hva er egentlig et serum, og hvordan skal det brukes? Og ja, det var Antioxidant lotion jeg mente, har bare gått meg litt vill i denne produktjungelen... Her kan du lese mer om serum
Zesaria Skrevet 27. februar 2011 #7 Skrevet 27. februar 2011 Her kan du lese mer om serum Ehm.. Antioxidant lotion er ikke et serum, det er en fuktighetskrem. Det er glycare lotion som er et serum.
Gjest yojo Skrevet 27. februar 2011 #8 Skrevet 27. februar 2011 Hvis du bruker dagkremen, antioksydant med spf 20 ?(husker ikke hva den heter, er md...) Den hjalp på meg
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #9 Skrevet 27. februar 2011 Ehm.. Antioxidant lotion er ikke et serum, det er en fuktighetskrem. Det er glycare lotion som er et serum. Nehei, det er et serum du. http://www.dermanor.no/cat/115.aspx/848
Heygia Skrevet 27. februar 2011 #10 Skrevet 27. februar 2011 (endret) Nehei, det er et serum du. http://www.dermanor.no/cat/115.aspx/848 Det er en lotion som kan brukes ALENE som ansiktskrem eller under ansiktskrem for mer fukt. Endret 27. februar 2011 av Heygia
Zesaria Skrevet 27. februar 2011 #11 Skrevet 27. februar 2011 (endret) Når man kjøper kittet for voksen hud med kvisetendenser er denne med som fuktighetskrem man bruker over enten vitaplus clearing complex eller continous renewal serum. Det blir da merkelig om MD selger pakker uten fuktighetskrem, men 3 serum? Jeg har også fått anbefalt denne flere ganger av ulike hudpleiere som den "lette" fuktighetskremen til MD for kombinasjonshud. Endret 27. februar 2011 av Zesaria
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #12 Skrevet 27. februar 2011 Nehei, det er et serum du. http://www.dermanor.no/cat/115.aspx/848 Det er IKKE ett serum. Mer info. på nettsiden til produsenten http://www.bareescentuals.com/on/demandware.store/Sites-BareEscentuals-Site/default/Experience-Detail?objectId=Regimens%20at%20a%20Glance%3a%20Combo%2fNormal&objectType=SkinRegimen&cgid=MDF_TIPSANDADVICE&subCat=MDF_SKINREGIMEN Der kan du se at Moisture Defense Antioxidant Lotion ligger under tilførsel av fukt, dvs. først kommer rens (cleanse), deretter ulike serum (correct), og så altså Moisture Defense Antioxidant Lotion eller annen ansiktskrem (hydrate), og til slutt solkrem (Protect).
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #13 Skrevet 27. februar 2011 Det er IKKE ett serum. Mer info. på nettsiden til produsenten http://www.bareescentuals.com/on/demandware.store/Sites-BareEscentuals-Site/default/Experience-Detail?objectId=Regimens%20at%20a%20Glance%3a%20Combo%2fNormal&objectType=SkinRegimen&cgid=MDF_TIPSANDADVICE&subCat=MDF_SKINREGIMEN Der kan du se at Moisture Defense Antioxidant Lotion ligger under tilførsel av fukt, dvs. først kommer rens (cleanse), deretter ulike serum (correct), og så altså Moisture Defense Antioxidant Lotion eller annen ansiktskrem (hydrate), og til slutt solkrem (Protect). Tillegg... Og så kommer Moisture Defense Antioxidant i ulike varianter: Gel, Lotion, Creme og Moisturizer SPF 20. Selv foretrekker jeg å bruke enten Moisture Defense Antioxidant Gel eller Lotion (har kombinert hud) med Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF 20 til slutt.
Gjest yojo Skrevet 27. februar 2011 #14 Skrevet 27. februar 2011 Tillegg... Og så kommer Moisture Defense Antioxidant i ulike varianter: Gel, Lotion, Creme og Moisturizer SPF 20. Selv foretrekker jeg å bruke enten Moisture Defense Antioxidant Gel eller Lotion (har kombinert hud) med Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF 20 til slutt. Den med spf 20, er det den som ikke har pumpe? I tube på en måte?
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #15 Skrevet 27. februar 2011 Den med spf 20, er det den som ikke har pumpe? I tube på en måte? Stemmer, http://www.feelunique.com/p/md-formulations-Moisture-Defense-Antioxidant-Moisturizer-SPF20-50ml
voff_voff Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #16 Skrevet 27. februar 2011 Hmmm, er det rart man blir forvirret! Takk for tips om den spf 20-dagkremen fra MD; denne har jeg allerede bestilt, så godt å vite at den anbefales!
Gjest yojo Skrevet 27. februar 2011 #17 Skrevet 27. februar 2011 Stemmer, http://www.feelunique.com/p/md-formulations-Moisture-Defense-Antioxidant-Moisturizer-SPF20-50ml den ja! Veldig fornøyd med den jeg
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #18 Skrevet 28. februar 2011 Merkelig at det står SERUM på alle andre sider enn BE da. Og at den kan brukes alene eller under en dagkrem. Hvor mange normale dagkremer er det normalt å skrive "kan brukes under dagkrem"? Jeg tror jeg vill peile fingeren på at det produktet er en mellomting. 1
Honesty Skrevet 28. februar 2011 #19 Skrevet 28. februar 2011 Hvorfor krangler dere om bagateller? Her er det vel ikke navnet i seg selv som bestemmer, men hudtilstanden. Noen hudtyper greier seg fint med et fuktserum uten krem over, mens andre trenger mer fuktighet og fett. Easy as pie. 1
HenrietteH Skrevet 28. februar 2011 #20 Skrevet 28. februar 2011 Jeg anbefaler deg produkter i fra Babor: Nattkrem: Vita Balance MEN om du har veldig fet hud, bør du ikke bruke denne hver dag, den er veldig næringsrik! I tillegg til denne nattkremen bør du bruke produkter som ellers har talgregulerende ingredienser i seg, for å "senke" talgproduksjonen. Hilsen Henriette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå