Hoppetaujenta Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 (endret) Jeg er ikke spesielt fan av noen av dem, men ville se hva dette var for noe siden de også skulle være gjester hos Skavland før sitt eget program. Hadde det ikke vært for at han er "kongelig", hadde de ikke vært på skjermen i det hele tatt. Og jeg sitter igjen med følelsen av at dette mikkmakket er noe som to guttekompiser (i svært ung alder) ville finne på å spille inn for egen del. To tulle og tøyse-bajaser som skal på byen og gjøre mest mulig vissvass for å ha det kult sammen. Hvilken interesse kan dette ha for resten av verden, og i beste sendetid på en fredag? Om det hadde vært et senkveld-opplegg med folk ala Thomas og Harald. f.eks. så ville det ha blitt litt anderledes, for de karene er godt etablert i humorverdenen i seg selv... Det blir egentlig bare litt flaut å se på Ari og Per som utfolder seg. To velvoksne karer; den største påfuglen i Norge, og en kar som tydelivis ikke har kommet lenger enn rølp & fest a/s, er ikke mye givende å se på. Jeg begriper ikke at Ari ikke har større respekt for den familiesituasjonen han frivillig har gått inn i. Om det hadde vært noe skikkelig å fronte, er det jo greit å stå frem og vise verden hvem en er, men å fjase rundt på glorete bling-bling-barer og kle seg ut i dameklær...? Det er bare svært dårlig smak i mine øyne,- og han burde holdt det for seg selv og sine nærmeste partyvenner. Fint for ham at han har funnet tilbake til gammel-bestisen etter lang tids krangel, men ellers har vel dette programmet i seks deler (jøss og bevare meg vel) ingen interesse for annet enn dem selv, Skavland, Se&Hør og bladets lesere. http://www.nrk.no/programmer/sider/ari_og_per/ What say you? Endret 26. februar 2011 av Margareth 1
Berentsens Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Jeg syntes det var et ganske bra program. Det at de oppsøkte sære ting er nok noe som passer de to som personer, noe som gjør programmet mer "ekte". Dette kommer jeg til å følge med på. 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #5 Skrevet 26. februar 2011 Jeg likte det ganske godt - temaet det handlet om var interessant og "sært", og jeg syntes stort sett de kommuniserte bra med de de snakket med. De fungerer bra på skjermen og ga et proft inntrykk (i motsetning til f eks arkitekturprogrammet som går/gikk på mandager). MEN det var også noen pinlige sekvenser hvor Ari og Per ble for oppslukt av seg selv, og da byttet jeg kanal 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #6 Skrevet 26. februar 2011 (og forresten, begynner virkelig ikke folk å bli lei av Senkveld-liknende opplegg?? Jeg tror absolutt det finnes et marked for litt smalere, men mer dyptgående programmer som ikke bare resirkulerer tv-kanalenes egne kjendiser, men tar opp noen småsyke sider ved kulturer som likner litt på vår egen...)
Lady Lovelylocks Skrevet 27. februar 2011 #7 Skrevet 27. februar 2011 Jeg syns det var helt greit, og kommer nok til å se på hvis jeg husker det. 1
Tingo Skrevet 27. februar 2011 #8 Skrevet 27. februar 2011 Som konsept er det ganske interessant. Men ettersom jeg dessverre ikke tåler programlederne, og den ene er konstant høy på seg selv og den andre virker konstant høy på noe annet, så frister det ikke å se mer. 4
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2011 Den var god, Tingo! --- Jeg fant en annen vurdering av fenomenet Ari og Per/Skavland, og jeg må jo bare la dere få lese dette. Jeg humrer og sier meg hjertens enig med Brita. http://telenorpopcorn.wordpress.com/2011/02/27/skavlan-sjenanse-og-middelmadighet/
NullHull Skrevet 1. mars 2011 #10 Skrevet 1. mars 2011 http://telenorpopcorn.wordpress.com/2011/02/27/skavlan-sjenanse-og-middelmadighet/ Fantastisk ! Heia Brita!
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #11 Skrevet 1. mars 2011 Mye bra i det blogginnlegget, og jeg er helt enig i opplevelsen av Skavlanepisoden, men jeg er ikke enig i at Ari og Per er helt meningsløst eller at man ikke kan forandre på fredagsprogrammet. Jeg synes det er potensielt mer interessant å se noen sære, smale subkulturer og raringer, enn å se drøvtygde, oppgulpete og -kopierte Gullrekkegreier om og om igjen (Beat for Beat f eks, men det er vel kuttet ut). Syntes også Ari og Per gjorde en bra jobb et stykke inn i programmet (deres eget, Skavlan slo jeg av...), men at det skulle blitt redigert hardere. Ikke interessant å se Per Heimly snøvle eller at de snakker om hverandre.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #12 Skrevet 2. mars 2011 Har nettopp sett det på nett-tv. Synes Heimly gjør en god figur, men Ari er litt i skyggen. Han virker så selvhøytidelig, og veldig bevisst på hvor kameraet er til enhver tid. Kanskje det er rollen han skal ha (en litt folkelig og smågal fyr som hiver i seg drinker og ler av seg selv, og en litt mer "reservert" og tilbakeholden person?). Håper Ari tør opp etterhvert, han også.
Gjest Passing by Skrevet 4. mars 2011 #13 Skrevet 4. mars 2011 (endret) Jeg føler at jeg har sett dette før, det har jo vært flere programmer med folk som reiser rundt og prater med "rare" folk. Endret 4. mars 2011 av Passing by
waco Skrevet 4. mars 2011 #14 Skrevet 4. mars 2011 Ari Behn var på tv lenge før han ble kongelig. Alle husker jo nitti-tallet hvor ari behn var på tv. Røyka joint og hadde med seg øst europeiske horer som snålte kola på hotellromet i vegas. Alt var jo på fjernsynet.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #15 Skrevet 4. mars 2011 Jeg hadde egentlig ikke tenkt å se det.. Men siden Per er fra samme plass som meg, tenkte jeg at jeg måtte se hva det var for noe. Syns egentlig det var ganske morsomt. Var jo spennende og se fra tokyo hehe Så blir nok å se det i kveld og..
Larsern Skrevet 5. mars 2011 #16 Skrevet 5. mars 2011 Har veldig sans for konseptet, men jeg føler ikke Ari og Per kommer så tett innpå intervjuobjektene, dessuten kommer det så mye klisjéaktige, kunstige og attpåtil åpenbart scriptede fraser fra Ari. Synes den britiske journalisten Louis Theroux gjør slike intervjuer/dokumentarer på en utrolig mye bedre måte. 1
Antlers Skrevet 5. mars 2011 #17 Skrevet 5. mars 2011 Jeg liker programmet, men må dempe lyden når Ari legger ut om seg selv og kompisen i introen. Orker ikke den slepende, "sensuelle" stemmen når den er tilgjort. Han snakker heldigvis litt mer normalt i selve programmet.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #18 Skrevet 7. mars 2011 Av det jeg har sett, synes jeg det var et ganske underholdende og trivelig program. Er ikke heeelt sikker på hva jeg synes om Per og Ari, men i utgangspunktet liker jeg Ari.
Djungelvrål Skrevet 7. mars 2011 #19 Skrevet 7. mars 2011 (endret) Synes Ari fremstår som en varm og intelligent figur, synes han er litt pen også jeg da. Det er IKKE lov til å være annerledes i norge, noe Ari tydligvis driter i og DET liker jeg! Endret 7. mars 2011 av Vinnie
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #20 Skrevet 7. mars 2011 Misset det første programmet, men så fredagens program. Likte det godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå