AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Tanken på playrape tenner meg veldig og det virker som det er en noenlunde "normal" fantasi, i hodet mitt er det ihvertfall veldig pirrende men har ikke prøvd det ut så vet jo ikke en gang om jeg kunne gjennomført det. Det jeg lurer på er hvordan jeg kan ta det opp på en måte med kjæresten uten at hun kanskje blir kraftig fornærma og ser på meg på en annen måte etterpå. Kunne aldri ha faktisk voldtatt noen men å dominere kjæresten (med hennes samtykke) derimot synes jeg virker veldig sexy. Noen som har tips?
Rocky Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Det er vel bare å spørre hva hun tenker om seksuelle rollespill, og bruke playrape som et eksempel blant andre? Det er mange jenter som drømmer om at mannen tar fullstendig kontroll, så kan ikke tenke meg at det bør være så avstøtende.. - Så sant hun ikke har noen opplevelser i fortiden hvor dette er forbundet med noe traumatisk.. Hvis dere skal teste det ut, vil jeg anbefale at dere på forhånd er enige om et ord som betyr at dere skal stoppe. 1
Gjest hai Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 Nå skal det mye til for at jeg synes frivillige sexformer er unormalt, men likevel vil jeg si at enkelte ting som diskuteres her inne, faktisk ganske mange, er noe som ikke er gjennomsnittlig. Playrape er nok en av disse. Mange jenter kjenner jo andre - eller har opplevd selv forsøk på voldtekt/faktiske voldtekter, så det er fort gjort å havne i litt uføre om man spør for direkte. Jeg personlig har ingenting imot at andre liker det, forstår hvorfor - men hadde aldri kunne gjort det selv. Jeg hadde foretrukket at forespørsler om litt ekstreme ting(som dette faktisk er) kom som et generelt sextema; "hva mener du om slikt, tror du at du kunne forsøkt det? hvordan tror du det ville vært" - uten at stemningen var seksuelt ladet. Da kunne jeg svart ærlig, og diskutert det på et generelt plan, og den andre ville kunne tatt det videre derfra. Lit lettere å spørre om noen liker å bli dominert, og hvor de tror grensen går hos seg selv. Ikke kalle det nødvendigvis playrape. Det er stor forskjell på dominanse og voldtekslek. Jeg kunne gjerne blitt dominert, men med en gang noen holder meg fast/rundt halsen/kaller meg stygge ting får jeg helt panikk, og jeg har aldri opplevd noe traumatisk før. Det ville kunne ødelagt mye for min del å bli "overtalt" til noe - ikke alle synes det er lett å si nei. Vær TUSEN prosent sikker på at hun tenner på det. Det er lettere å glemme bort en pinlig seanse med lekepisk enn å glemme den gangen kjæresten tok kvelertak og "lekevoldtok" en.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå