Neytiri Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 (endret) Jeg driver med en oppskrift der jeg ender opp med å gjøre feil HVER gang og må begynne om og om igjen..... altså jeg kommer meg til omg 9, men etter det synes jeg øker noen sted og da når jeg skal minske(ballen) igjen blir det ikke riktig..... Kan noen hjelpe meg å tyde følgende så jeg ikke har mistforstått.. 9.omg: * 6 fm, 2 fm i neste fm *, gjenta fra *-* avslutt med 1 kjm i første fm, 1 lm = 48 fm. 10.-24.omg: 1 fm i hver fm avslutt omg med 1 kjm i første fm, 1 lm. 25.omg: * 6 fm, deretter hekles 7. og 8. fm sammen til 1 fm *- se forkl over gjenta fra *-* avslutt med 1 kjm i første fm, 1 lm = 42 fm. Altså når jeg begynner 10. omgang og kommer rundt så er jeg på 56 m. men hver omgang etter det økes det hos meg, hva gjør jeg feil??? for når jeg da har kommet til 25. omg, og skal hekle 6fm og så 2 sammen=42fm da har jeg mange fm videre som ikke blir heklet...... uff håper noen forstår hva jeg mener og kan se hvor jeg gjør feil!? Endret 26. februar 2011 av Neytiri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå