Yme Skrevet 27. februar 2011 #21 Skrevet 27. februar 2011 På samme måte som sko med høye hæler, blir skinnbukser noe som helst bare skal brukes av jenter. De eneste skinnplaggene som passer til menn, er sko og jakker. Om det hører jo motorsykkelen din blir det noe annet, for da er det snakk om beskyttelse.
Gjest Airi Skrevet 27. februar 2011 #22 Skrevet 27. februar 2011 På samme måte som sko med høye hæler, blir skinnbukser noe som helst bare skal brukes av jenter. De eneste skinnplaggene som passer til menn, er sko og jakker. Om det hører jo motorsykkelen din blir det noe annet, for da er det snakk om beskyttelse. Synes skinnbukser er grusomt uansett hvem som bruker dem, for min del Skinnjakke kan gå an... I alle fall pilotjakke
Yme Skrevet 27. februar 2011 #23 Skrevet 27. februar 2011 Synes skinnbukser er grusomt uansett hvem som bruker dem, for min del Skinnjakke kan gå an... I alle fall pilotjakke Du ødelegger verden for meg!! Jenter i skinnbukser er sexy. Dette har jeg tatt for meg i dagboka mi, så stikk gjerne innom og bli belært av min vakre ordføring.
Gjest Airi Skrevet 27. februar 2011 #24 Skrevet 27. februar 2011 Du ødelegger verden for meg!! Jenter i skinnbukser er sexy. Dette har jeg tatt for meg i dagboka mi, så stikk gjerne innom og bli belært av min vakre ordføring. Sexy jenter i skinnbukse er sexy, resten er ...ikke en fryd for øyet akkurat. Men greit, dagboksniking skal bli!
Yme Skrevet 27. februar 2011 #25 Skrevet 27. februar 2011 Sexy jenter i skinnbukse er sexy, resten er ...ikke en fryd for øyet akkurat. Men greit, dagboksniking skal bli! Enig, men jeg føler at det er litt underforstått... For meg så er jo sexy jenter de eneste som er sexy, å de MÅ ikke ha skinnbukser/skinntights... Det bare hjelper litt
Gjest Airi Skrevet 27. februar 2011 #26 Skrevet 27. februar 2011 Enig, men jeg føler at det er litt underforstått... For meg så er jo sexy jenter de eneste som er sexy, å de MÅ ikke ha skinnbukser/skinntights... Det bare hjelper litt Sexy gutter er ikke sexy i skinnbukse, så du er vel inne på noe.
Jinta Skrevet 27. februar 2011 #27 Skrevet 27. februar 2011 Nei skinnbukser på menn er ikke noe for meg. Skinnjakke derimot
Gjest HunterLady Skrevet 27. februar 2011 #28 Skrevet 27. februar 2011 Finner ingen hatter som passer. For stort hode Jeg elsker bare å gå i dress. Hadde jeg hatt råd til det, hadde jeg gått i det hele tiden. Har til og med ei "kose-dress-bukse". Men jeg kjører ikke helt uptight stil, suit-up-casual. Kjenner til det der. Har en type som faktisk feiret den internasjonale suit-up dagen ifjor! Han elsker dress, slips, vest og hele pakka. Også liker han den casual suit-up stilen veldig godt. Stilige menn!
Gjest HunterLady Skrevet 27. februar 2011 #30 Skrevet 27. februar 2011 Hva er casual suit-up? Ikke like stivpynta som hel dress med slips, pensko osv, men f.eks jeans/finbukse, fin genser med skjorte og slips under, evt sløyfe istedet for slips.
Gjest Katten. Skrevet 27. februar 2011 #31 Skrevet 27. februar 2011 Selvfølgelig feirer jeg den internasjonale suit-up-day! Min casual suit-up stil er noe a la: dressbukse, belte, skjorte med oppbrettede armer og de øverste knappene åpne. Helst et tynt slips knyttet til å matche utringningen, og bukseseler. Også bruker jeg ca. aldri dressjakke. Eksempel:
Gjest HunterLady Skrevet 27. februar 2011 #32 Skrevet 27. februar 2011 Very nice, Katten! Synes personlig det er finest uten dressjakke. Casual is good!
Yme Skrevet 27. februar 2011 #33 Skrevet 27. februar 2011 Hmm... Dress er ikke noe for meg. Liker best å se ut som at helvete har kasta opp på meg, for da slipper jeg å klippe håret, også har jeg en unskyldning for at jeg lukter vondt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå