Gjest sunshine-t Skrevet 17. november 2003 #41 Del Skrevet 17. november 2003 Jooo, kom da.. Du har ikke noe å være redd for.. Det er visse her som liksom er kjempeskulme, men egentlig så er de små pusekatter de også... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. november 2003 #42 Del Skrevet 17. november 2003 :o Eh..Hvem er de visse?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 17. november 2003 #43 Del Skrevet 17. november 2003 Det lurer jeg også på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 17. november 2003 #44 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg synes det skumleste med hele greiene, er å reise hjem alene... i mørket... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 17. november 2003 #45 Del Skrevet 17. november 2003 hehehe.. nå kan dere lure nå.. hehe!!! neida.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 17. november 2003 #46 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg synes det skumleste med hele greiene' date=' er å reise hjem alene... i mørket... :o [/quote'] Det er også ganske skummelt ja... Nå vet jeg jaffal ikke om jeg tør å komme! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 17. november 2003 #47 Del Skrevet 17. november 2003 Hallo? Ikke meningen å skremme andre, da... :o @lfa - kommer ikke til å si et eneste pip på hele treffet, i redsel for å skremme hele gjengen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 17. november 2003 Forfatter #48 Del Skrevet 17. november 2003 @lfa - kommer ikke til å si et eneste pip på hele treffet' date=' i redsel for å skremme hele gjengen... [/quote'] Såda - det er FØR treffet du ikkje må skremma folk vekk. Etter dei har møtt opp derimot... (Men eg kan sikkert vera ein sånn følge-med-heim'ar eg, om det skule vera naudsynt ;-)) Og elles, når det gjeld "de visse" - så er det sunshine-t det. Berre sjå i galleriet, korleis ho skjuler fjeset sitt litt. Skikkeleg skummelt... :o :ekstra kul: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 17. november 2003 #49 Del Skrevet 17. november 2003 Såda - det er FØR treffet du ikkje må skremma folk vekk. Etter dei har møtt opp derimot... Ååå... ok.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 17. november 2003 Forfatter #50 Del Skrevet 17. november 2003 Tek ein kikk på kanskje-lista her: KANSKJE: minniepus har ikke planlagt så langt frem,men vet hvor vi er.. virgo+ må overtales masse fru fomle tristessa snuski må se om det passer pga amming cassandra *M* sier hun trenger et spark bak,hehe! viwi avhengi av barnevakt tilde joplaya Og no er det svært viktig at de følgjer med her, altså: minniepus, du har vel nesten sagt ja no, har du ikkje? Joplaya - eg veit du er litt nyfiken på meg, så du kjem vel? ;-) *M* - det var den ordren på det sparket... Treng du eitt til? Ingen ekstra kostnad, altså, heilt gratis. (Skjønt, aller helst ville eg gjort det komfortabelt for deg på treffet - sei du kjem, vil du ikkje?) Fru Fomle og Cassandra har i grunnen vore ganske stille lenge - stemmer ikkje det? Korleis ligg det an i løypa for damene? Viwi veit vel etter kvart korleis det ligg an med barnevakt? Snuski kan kanskje ikkje planlege så lett? Men du er absolutt velkommen, veit du. Undrer'n og Tristessa kan ikkje har dei sagt. Tilde hamna i same kategori, om eg ikkje hugsar feil? Og Virgo greidde eg diverre ikkje å overtala. Oppsummering: Det er altså 6-7 potensielle sjarmerande bekjentskap her. Eg vil berre me absolutt er heilt ufarlege, og ikkje det spor skræmande. Sjølv ikkje @lfa - og slett ikkje meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 18. november 2003 #51 Del Skrevet 18. november 2003 [Og elles' date= når det gjeld "de visse" - så er det sunshine-t det. Berre sjå i galleriet, korleis ho skjuler fjeset sitt litt. Skikkeleg skummelt... :o :ekstra kul: Der ble jeg jammen avslørt gitt!!! :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 18. november 2003 #52 Del Skrevet 18. november 2003 Tilde kan kanskje... Må se det an... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 18. november 2003 #53 Del Skrevet 18. november 2003 Fru Fomle er fremdeles i kanskje-modus, men i ferd med å transformere til ja-modus. Transformasjonen antas å være komplett til fredag hvis den ikke da avbrytes av krav i heimen eller andre utenforliggende anliggender (force majeure). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 18. november 2003 Forfatter #54 Del Skrevet 18. november 2003 HURRAAA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 19. november 2003 #55 Del Skrevet 19. november 2003 Nå fikk jeg enda mer lyst å komme Crazee! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 19. november 2003 #56 Del Skrevet 19. november 2003 yesyesyesyesyes!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 20. november 2003 #57 Del Skrevet 20. november 2003 Nå? har dere bestemt dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå