Gå til innhold

Rogalandskanskje'rne

Crazee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er fortsatt kanskje, men crazee sin overtalelse funker godt altså.

Jeg er hjemme alene den helgen, og har ingen god unnskyldning, annet enn at det er veldig behagelig å bare være minniepus... :klovn:

Og Sunshine-t: du kan IKKE oversette "øvegjidde" til "overgitt". Det blir bare helt feil. (Ikke meningen å virke snørrhoven, men det er så mange som gjør det..) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t
Og Sunshine-t: du kan IKKE oversette "øvegjidde" til "overgitt". Det blir bare helt feil. (Ikke meningen å virke snørrhoven' date=' men det er så mange som gjør det..) :)[/quote']

:o Når gjorde jeg det? *legger meg flat i støvet* :oops:

Så.. da har du egentlig ikke noe unnskyldning, annet enn at du kanskje vil forbli anonym? Bli med da!!! Du får det så kjekt atte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kun fem - 5 - dagar igjen, så no er det spennande spørsmålet: Kor mange har greidd å finna barnevakt, finna puppeerstatning, bytta nattevakt og elles funne ut at "Jo, Rogalandstreffet skal eg på!" - og følgeleg skiftar status frå offisiell kanskje'ar til absolutt'ar?

Og sjølvsagt, har du enno ikkje sagt noko i eine eller andre retningen, så går det likevel an å seia "Ja, eg kjem." Her blir alle vel mottekne.

minniepus: Kattedyr er stilige dyr, og det hadde vore veldig fint med ein minniepus blant oss...

(Skulle eg ha gløymt akkurat det argumentet som skulle til for å overtala deg til å bli med, så berre ansjå det for uttalt - eg har dei nemleg alle på lager. Og det gjeld for alle, altså.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

minniepus: Kattedyr er stilige dyr, og det hadde vore veldig fint med ein minniepus blant oss...

(Skulle eg ha gløymt akkurat det argumentet som skulle til for å overtala deg til å bli med, så berre ansjå det for uttalt - eg har dei nemleg alle på lager. Og det gjeld for alle, altså.)

Du skal få poeng for innsatsen jaffal.

Jeg er på gli, men det er FRYKTELIG skummelt. *redd smily*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...