Crazee Skrevet 27. oktober 2003 #1 Del Skrevet 27. oktober 2003 Tida går, og tida for Rogalandstreffet nærmar seg styggeleg fort. Eg har difor teke på meg oppgåva å skape forventning og lyst til å bli med på nemnde treff. Ei vanskeleg oppgåve kanskje, men "a man's gotta do what a man's gotta do." Eg startar med å nemna dei på kanskjelista i heilt utilfeldig rekkefølgje: salt har ikke fått vaktlisten enda viwi avhengi av barnevakt snuski må se om det passer pga amming tilde De har jo lyst å møta oss alle, men er avhengig av omstende som ikkje er så lette å kontrollere. Hugs berre på at me vil vera der lengre enn eit kvarter, så det er råd å koma ei stund etter det startar. mathias reiser fra sør Eit lysande døme på ein ekte KG-ar. No vil jo prisen på reisa vera ein smule høgare enn 35 kroner med bussen, så eg skal ikkje leggja noko utilbørleg press på deg - men hyggeleg hadde det jo vore... minniepus har ikke planlagt så langt frem,men vet hvor vi er.. No er det vel etter kvart på tide å byrja planleggjinga, er det ikkje? Tikk-takk-tikk-takk-tida går, og brått er datoen der, veit du ;-) undrer`n Det må då vera hyggeleg å få svar på det du undrar deg over òg? Som ein ekstra bonus vil du kanskje få svar på kvar sunshine-t har i tankane når ho konsekvent skriv "under'n"... (Sorry solskinn - eg berre måtte ;-)) tristessa Du var jo på Rogalandstreffet versjon 1.0, så du veit jo kva du har i vente. At du står på kanskje viser i alle fall at å møta meg ikkje har vore eit alt for skræmande syn i alle fall. Håpar me ser deg igjen. virgo+ må overtales masse OK virgo, korleis skal eg overtala deg? Eg kan jo seia at eg har kjent meg igjen i ein god del ting du har skrive om deg sjølv, og eg koste meg på sist møte. Det var som å møta kjente eg set pris på - og i grunnen var det vel det som skjedde òg; det som er ulikt frå diskusjonar og chat her på KG, er at me ser desse vennene/kjenningane våre. Og gjer du som Milo og tek med anstand, så er jo det heilt i orden. (Lurte på om eg skulle skriva at me ville vera mindre skumle då, men det kan vanskeleg gjerast.) *M* sier hun trenger et spark bak,hehe! Eit spark skal me kunna ordna, me har ein rikhaldig meny her: 1. Berrfot spark 2. Spark på sokkelesten 3. Spark med sko -- Flate sko -- Låhælte sko -- Høghælte sko -- evt. med stiletthæl (men då må eg få låna, altså.) Bortsett frå det, kva grunnar kan du eigentleg ha for ikkje å bli med? (Fasit: Ingen. Derfor er det logiske valget å ikkje nøla men komma.) fru fomle cassandra Hmmm - kva kan eg seia her då? Vel, eg kan vel etter kvart nemna gode grunnar for å bli med i det heile teke? (Dette kan med fordel lesast av alle som måtte lura på å møta opp, sjølv om dei ikkje står på kanskje-lista eingong. Treng ikkje vera ein offisiell kanskje'ar...) Altså: Du vil møta fleire hyggelege personar av alle kjønn. Du vil bli kjend med desse personane. Du slepp å vera svolten, sidan me vil ha mat, type pizza. Om du er heldig, vil du kanskje bli anbefalt pizza med fetaost og grøn gugge? (Spør sunshine-t... ;-) ) Du vil, trur eg eg kan garantere, kosa deg "glugg i hel." (Er ikkje så farleg som det høyrest ut som.) Om du ønskjer, kan du få ein klem eller fleire av meg... :oops: Biverknadar: Du vil kanskje gleda deg litt ekstra til å logga deg på KG etterpå. Du ser fram til nyttårsballet (Hæ? Skal'kje me ha det? Og no er det vel for seint å planleggje Halloweenparty òg...) Men eg skal ikkje leggja skjul på det: Du vil gå glipp av noko òg ved å møte opp: Du vil ikkje kunne ønska at du var med og eta pizza i staden for traurige brødskiver. Du vil ikkje kunna sitja i sofakroken og lura på kva me andre gjer på. Du vil ikkje kunna angra på at du ikkje vart med. Du vil ikkje kunna få klem av meg. Så då spørst det då, om de synest det de får veg opp for det de går glipp av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 27. oktober 2003 #2 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jepp, slik er det. Jeg er enig i hvert et ord Crazee skriver. Jeg gleder meg kjempe mye til å se gamle og nye fjes, og til de gode klemmene til Crazee :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 28. oktober 2003 #3 Del Skrevet 28. oktober 2003 crazee du crazee... du er noe for deg selv,du.. :blunke: men du gjør en god innsats og jeg syntes du er flink!! :D får håpe "kanskje-folket" blir litt "smårørt" av innsatsen din og velger å komme alikevel. det hadde vært kjemphyggelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 28. oktober 2003 Du oppfordra meg jo eigentleg til å starta ein sånn kampanje som dette, så korleis kunne eg lata vera? ;-) (Dessutan, sidan eg er single så har eg ikkje noko dame som kan vera noko for meg - då MÅ eg vera noko for meg sjølv, då...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 28. oktober 2003 #5 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hehhe!!! Det er godt vi har deg, gogutten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 30. oktober 2003 No lurar eg: Korleis går det med dei som er på kanskje-lista? Er vaktlister på plass? Motet og nyfikna? Gleda? Vil de ha hjelp til å roa eksamensnerver? Her kan me tilfredsstilla alle over ein låg sko. Eller høg sko, alt etter preferansar. Håpar såklart de seier de kjem, eller i alle fall kva de tenker om treffet medan de tel på fingrane: "Skal ikkje, skal, skal ikkje, ..." (Tips: Viktig å starte med skal ikkje, og bruk begge hendene...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 30. oktober 2003 #7 Del Skrevet 30. oktober 2003 vaktlister er på plass, men dessverre ikke til vår favør.. tviler på at t.o.m du kan gjøre noe med akkurat det, crazee... eller, hadde jo ikke blitt overgitt om du hadde klart det.. heheh!!! ellers, får du stå på!! hold kampanjen oppe så lenge du kan! så løfter jeg opp trefftråden jeg. så ser vi hvem som blir sliten i armene først. du vet, jeg har gått på trening en stund nå jeg, så jeg utfordrer deg!!! elelr kanskje ikke... hihi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 31. oktober 2003 #8 Del Skrevet 31. oktober 2003 Du skrev så gode argumentasjoner at jeg fikk lyst til å dra! Kos dere på treff i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 2. november 2003 #9 Del Skrevet 2. november 2003 ja du får bare bestille togbillett!!! så skal vi holde av en plass til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #10 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg gleder meg jeg oxo -det skal bli artig å treffe nye mennesker :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #11 Del Skrevet 4. november 2003 :o Hva er en ekte kg-er????..... Nå fikk ikke jeg det til da, men hadde egentlig bestemt meg for å reise!... æsj!... Men neste gang derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 4. november 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 4. november 2003 Ein ekte kg-ar? (Kvinneguidar - ein som har som arbeid å guide kvinner. Eller noko.) Vel - best å ha litt difuse grenser her, sånn at me kan inkludere dei me har lyst til ;-) Synd du ikkje greier å koma, hadde vore hyggeleg å treffa deg. Men men, det får bli neste gong då :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 5. november 2003 #13 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg kommer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 5. november 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 5. november 2003 Vêr så snill og sei du tullar no? Eg hadde verkeleg sett fram til å treffa deg eg. Og så berre skremmer eg deg vekk i staden. *Snufs* Du stod foresten oppført som "virgo+" - betyr det at mannen din kjem åleine det? Utan deg? Synest du skal bli med han eg. (* Går ned på kne *) Ver så snill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 6. november 2003 #15 Del Skrevet 6. november 2003 Vêr så snill og sei du tullar no? Eg hadde verkeleg sett fram til å treffa deg eg. Og så berre skremmer eg deg vekk i staden. *Snufs* Du stod foresten oppført som "virgo+" - betyr det at mannen din kjem åleine det? Utan deg? Synest du skal bli med han eg. (* Går ned på kne *) Ver så snill? Neida det er ikke du som skremmer meg vekk kjære deg. Jeg ønsker bare å holde en lav profil fremmover - og da er ikke akkuratt det å gå på treff så veldig "lavt" ........... Vil bare være Virgo som smyger rundt i krokene her inne en stund jeg - og dere går ikke glipp av noe - jeg er nemlig frykltelig kjedelig *ler* (prøve å trøste Crazee)........og angående +, tror ikke dere skal regne med han heller ..... Dere får kose dere dere som stiller - dere får det sikkert kjempekoselig ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. november 2003 #16 Del Skrevet 6. november 2003 Synd du ikke har lyst til å bli med, hadde vært knallkjekt å bli bedre kjent med deg også. Men jeg skjønner deg, så jeg skal ikke mase mer. :blunke: Var det ikke en gjeng til med kanskje're også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 6. november 2003 #17 Del Skrevet 6. november 2003 Nå husker jeg ikke hvilken dato det er snakk om. Det kan jo være jeg skal på jobb..... Hvis ikke skal jeg prøve å komme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. november 2003 #18 Del Skrevet 6. november 2003 Lørdag 22. november, klokka 19:00. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 6. november 2003 #19 Del Skrevet 6. november 2003 NEI! Nå som jeg hadde bestemt meg for å gå, må jeg jobbe. Skal jobbe fra 16.30 - 03.00... Litt vanskelig å komme fra den vakten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 6. november 2003 #20 Del Skrevet 6. november 2003 Det var jo synd.... Kanskje neste gang da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå