AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Ja, jeg har ett problem med att jeg er for kåt, spesielt da kjærsten min er tilstede, da er jeg så kåt att det kjennes ut som jeg kan sprenges. Han er langt fra så kåt, så der har vi ett problem. Og han jobber mye, og trener mye, så han er ofte trøtt og sliten, da blir det ikke sex. Og mitt problem da er att jeg er så kåt att det gjør fysisk vondt, og jeg får omtrent ikke sove. Jeg onanerer også i smug, i håp om att det skal hjelpe, og ja det hjelper litt, men det er kort tid det. Er det virkelig normalt og være så kåt? For det her blir jo plagsomt. For jeg får ikke sove de nettene han er her, med mindre han har tilfredstilt meg først. Og så hektisk som hans liv er, så blir det lite sex. Så jeg skulle vel ønske meg en pille for å slippe denna frustrasjonen. Jeg skulle vel helst hatt sex 3 ganger om dagen, men skjønner jo att i en hektisk hverdag så er det umulig. Jeg kan legge til att jeg er jente. Noen andre som sliter sånn, og da spesielt jenter? Og hvorfor sier de att det er gutta som er kronisk kåte, jeg har da hatt en del kjærster, og aldri funnet noen som er i nærheten av å være så kåt som meg.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Alt er mulig hvis man tar et tak, men det krever tiltak som i å "sette inn, treffe nødvendige tiltak, ta de nødvendige forholdsregler, skritt... håpløst m.a.o. i dette tilfellet ser jeg. Trolling løser intet problem, men det jo fint å få lettet trykket!
Gjest r Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 Da jeg var nyforelsket var sex tre-fire ganger for dag normalt for oss... Vi måtte gjøre det for å få sove. Vi gjorde det igjen på morningen. Siden både jeg og er studenter og jobber dag/kveld, så hendte det faktisk at han kom innom meg på studiestedet og der gjorde vi det i smug på toalettet Så jeg synes du høres helt normal ut, jeg. Det er også et tegn på at du har fruktbarheten i orden og er sunn og frisk. Du har nok bare vært uheldig med sexpartner. Det er mye mulig du trener, spiser sunt og har sunn vekt. Er han utrent og overarbeidet, i kombinasjon med usunt kosthold, alkohol, røyk/snus og magefett så er vel det årsaken.(I tillegg til at andre rusmidler kan ødelegge evnen, hvis han for eksempel "festbruker" slike ting...) Du kan jo dra han med på noe trening? Kjæresten min klatrer jevnlig i klatrevegg og spiller fotball med venner. Han sier det hjelper mot å bli sliten av jobb og studier.Jeg merker det samme. Men den gang jeg skulker trening og sunne måltider i løpet av en uke, går det ut over overskuddet. Derfor vil jeg anbefale trening, røykekutt og sunt kosthold. Og du, skaff deg en god dildo, glidekrem og vibrator, da du! Det vil i alle tilfeller hjelpe deg "å hjelpe deg selv". Sympatiklem
Gjest r Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 Da jeg var nyforelsket var sex tre-fire ganger for dag normalt for oss... Vi måtte gjøre det for å få sove. Vi gjorde det igjen på morningen. Siden både jeg og er studenter og jobber dag/kveld, så hendte det faktisk at han kom innom meg på studiestedet og der gjorde vi det i smug på toalettet Så jeg synes du høres helt normal ut, jeg. Det er også et tegn på at du har fruktbarheten i orden og er sunn og frisk. Du har nok bare vært uheldig med sexpartner. Det er mye mulig du trener, spiser sunt og har sunn vekt. Er han utrent og overarbeidet, i kombinasjon med usunt kosthold, alkohol, røyk/snus og magefett så er vel det årsaken.(I tillegg til at andre rusmidler kan ødelegge evnen, hvis han for eksempel "festbruker" slike ting...) Du kan jo dra han med på noe trening? Kjæresten min klatrer jevnlig i klatrevegg og spiller fotball med venner. Han sier det hjelper mot å bli sliten av jobb og studier.Jeg merker det samme. Men den gang jeg skulker trening og sunne måltider i løpet av en uke, går det ut over overskuddet. Derfor vil jeg anbefale trening, røykekutt og sunt kosthold. Og du, skaff deg en god dildo, glidekrem og vibrator, da du! Det vil i alle tilfeller hjelpe deg "å hjelpe deg selv". Sympatiklem Dessuten er det drepen for sexlivet dersom man bruker kveldene/fritiden med å sitte på nettet, spille eller se TV...Man må bruke tid på hverandre, komme seg ut av huset og være aktiv. (I tillegg så forteller en venninne av meg at det faktisk gjør underverker å ha ordnet økonomi. Så det kan være lurt å rydde opp i alt som gir bekymringer på regningsfronten, i følge henne. Hun sier også at det kan hjelpe at man finner ut om kjæresten har noen fantasier han ikke tør å fortelle deg om, men som det kan få fart på sakene å leve ut sammen...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå