AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Kjæresten min har spurt meg flere ganger hva jeg liker og hva jeg vil han skal gjøre me meg. Eg er veldig ny når det komme til sex. har bare sagt at det han gjør er godt og han bare må prøve ut forskjellige ting, men han vil helst høre at jeg sier hva han skal gjøre. Jeg vet ikke hva ting heter eller hva som kan gjøres. frustrert jente. Tips tips tips
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Fingring, kjærtegning, suging, slikking, penetrering, ...
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 Kjæresten min har spurt meg flere ganger hva jeg liker og hva jeg vil han skal gjøre me meg. Eg er veldig ny når det komme til sex. har bare sagt at det han gjør er godt og han bare må prøve ut forskjellige ting, men han vil helst høre at jeg sier hva han skal gjøre. Jeg vet ikke hva ting heter eller hva som kan gjøres. frustrert jente. Tips tips tips Overskriften spør jo leseren hva den liker.... Svar: Menn som er menn! Men de er vel utryddet av den norske AP-regjeringen. 1
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 Jeg liker mat i senga. Og å lese på en eller annen god bok mens jeg ligger i senga.
Gjest Jenny-Penny Skrevet 27. februar 2011 #8 Skrevet 27. februar 2011 Kjæresten min har spurt meg flere ganger hva jeg liker og hva jeg vil han skal gjøre me meg. Eg er veldig ny når det komme til sex. har bare sagt at det han gjør er godt og han bare må prøve ut forskjellige ting, men han vil helst høre at jeg sier hva han skal gjøre. Jeg vet ikke hva ting heter eller hva som kan gjøres. frustrert jente. Tips tips tips Jeg liker deilig myk og dyp sex som varer leenge, sikkelig 'vaniljesex'. Også liker jeg å bli tatt hardt bakfra. voff-voff
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #9 Skrevet 27. februar 2011 Jeg liker stor og tykk madrass, myk pute, varm dyne og flanell-sengetøy. 4
Guriane Skrevet 27. februar 2011 #10 Skrevet 27. februar 2011 Varmeflaske kan jo være kjekt nå når det er kaldt? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå