AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Jeg bor ca midt mellom Stavanger og Bergen og har planer om å ta en tur på MAC for å sette sammen en palett på 15 øyenskygger, men jeg har aldri vært på noen av disse MAC-butikkene. Så jeg lurer litt på om noen av dere vet hvordan utvalget er i disse butikkene? Jeg synes det er litt dumt å reise 3-4 timer for kun å handle MAC, hvis de ikke har inne kanskje mer enn halvparten av de tingene jeg skal ha.. :-) Mener å ha lest at butikkene ofte er utsolgt for 15-paletten feks, noen som har erfaring med dette? Sambo skal snart utenlands, så jeg tenkte å sette opp en liste over hva han kan handle for meg på Gardermoen, vet noen hvordan er utvalget her også? Jeg kan jo selfølgelig også handle på nett, men siden det er første gang jeg skal handle MAC, har jeg veldig lyst til å se fargene "live" og få sett dem skikkelig. :-) Håper noen kan svare meg..
BeautyFuzz Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 MAC i sandnes har ikke øyenskygger i refills ( slike pans til paletter) så da må du depotte dem. Litt usikker når det gjelder utvalget i Bergen.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 MAC i sandnes har ikke øyenskygger i refills ( slike pans til paletter) så da må du depotte dem. Litt usikker når det gjelder utvalget i Bergen. Å nei?? Så utrolig dumt, det er lettere for meg å komme meg til Stavanger enn til Bergen.. Søren og! Menmen, da får jeg ta turen til Bergen da. Noen andre som vet hvordan utvalget er der?
BeautyFuzz Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 Ja er litt kjipt :/ Du kan jo også bestille over tlf ( Fra MAC på glasmagasinet) de tar 218kr i postoppkrav/frakt, så da lønner det seg å handle en del:) Litt dyrt kanskje, men viss man bor langt unna en MAC butikk er det jo billigere det enn selve reisen MAC på Glasmagasinet har iallefall refills
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #5 Skrevet 26. februar 2011 Ja er litt kjipt :/ Du kan jo også bestille over tlf ( Fra MAC på glasmagasinet) de tar 218kr i postoppkrav/frakt, så da lønner det seg å handle en del:) Litt dyrt kanskje, men viss man bor langt unna en MAC butikk er det jo billigere det enn selve reisen MAC på Glasmagasinet har iallefall refills Ja, jeg har tenkt på det, men det hadde jo vært litt gøy å fått sett fargene skikkelig før jeg bestemte meg for hvilke jeg skal ha.. ;-) Men om jeg ikke kommer meg til Bergen i nærmeste framtid, får det blir tlf.bestilling.. ;-) Vet du hvordan utvalget er på Gardermoen, forresten? Sambo skal snart utenlands, hadde tenkt å gi han en liste også, så han kan kjøpe der også, om de har refills og palett der..
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #6 Skrevet 26. februar 2011 Her kan du skjekke utvalget på flyplassen, i tillegg til priser
YouJewel Skrevet 26. februar 2011 #7 Skrevet 26. februar 2011 Er det MAC i Sandnes?? MAC på Kvadrat i Stavanger har ihvertfall refils, men utvalget er noe begrenset. Ville for sikkerthets skyld ringt å høre om de har de kyggene du spesielt er ute etter.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #8 Skrevet 26. februar 2011 Takk for svar, folkens! Ja, jeg sjekket dutyfree.no, men jeg fant ingen refills, så da har de vel ikke der heller.. Men jeg ringte til MAC i Bergen i dag, og hun jeg snakte med sa at frakten var 88 kr om de skulle sende til meg, det er jo mer enn halv pris av de andre jeg har hørt om som har bestilt fra Oslo, som har betalt 219 kr eller noe sånn. Så da bestiller jeg nok over tlf i første omgang, så får jeg ta turen til Bergen når jeg får en sjanse og handle enda mer..! Ringte forresten til MAC på Kvadrat også, de hadde noen refills inne, men kun i knæsjfarger, sa hun jeg snakte med.
Jade Skrevet 26. februar 2011 #9 Skrevet 26. februar 2011 Er det MAC i Sandnes?? MAC på Kvadrat i Stavanger har ihvertfall refils, men utvalget er noe begrenset. Ville for sikkerthets skyld ringt å høre om de har de kyggene du spesielt er ute etter. Kvadrat LIGGER i Sandnes - ikke Stavanger.
BeautyFuzz Skrevet 27. februar 2011 #10 Skrevet 27. februar 2011 Er det MAC i Sandnes?? MAC på Kvadrat i Stavanger har ihvertfall refils, men utvalget er noe begrenset. Ville for sikkerthets skyld ringt å høre om de har de kyggene du spesielt er ute etter. Kvadrat er i Sandnes. Har de fått inn refills der no :O:O Sist eg var der hadde de ikke refills Men så bra da :D
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #11 Skrevet 27. februar 2011 Kvadrat er i Sandnes. Har de fått inn refills der no :O:O Sist eg var der hadde de ikke refills Men så bra da :D Ja, jeg ringte dem i går, men det var veldig begrenset etter hva jeg forstod på hun jeg snakte med, og de hadde kun knæsjfarger..
BeautyFuzz Skrevet 27. februar 2011 #12 Skrevet 27. februar 2011 (endret) Ja, jeg ringte dem i går, men det var veldig begrenset etter hva jeg forstod på hun jeg snakte med, og de hadde kun knæsjfarger.. Yey:D Håper de får fleire inn etterhvert da **edit: skrivefeil** Endret 27. februar 2011 av Malin;) - Makeup
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå