mac84 Skrevet 26. februar 2011 #21 Skrevet 26. februar 2011 jeg vokser meg selv. har kjøpt voks som fjernes med varmt vann, varmer voksen i microen å går inn på badet. jeg bruker å ha baby pudder sammen, slik at det blir helt tørt nedentil. første gang jeg vokset var det proffersjonellt. men nå gjør jeg det helt selv. sparer også masse penger på det! Nettopp, gjør det samme her! Helt genialt:)
Sheherasade Skrevet 26. februar 2011 #22 Skrevet 26. februar 2011 Vokset meg en gang. Syntes faktisk ikke det var vondt i det hele tatt. Men som tidligere nevnt her, så må man jo vente en stund så det gror ut før man vokser, og det er kjipt. Jeg foretrekker derfor å barbere. Men hvis man barberer ofte blir det ikke helt baby-glatt, nei.
Lulilelu Skrevet 26. februar 2011 #23 Skrevet 26. februar 2011 Der tar du helt feil! Jeg vokser selv - null problem...bruker veet warm wax og funker som bare det. Etter min mening er det faktisk mindre vondt å vokse selv enn når andre gjør det. Det kan jeg ikke forstå. Jeg hadde aldri fått det til. Har prøvd på leggene men klarer ikke å få motet til å virkelig dra til og får derfor mye mer vondt enn hvis noen andre gjør det. Hun som vokser meg fortalte at hun hadde gjort det selv en gang, og aldri i livet om hun skulle gjøre det igjen. Men folk er jo selvfølgelig forskjellig så hvis man klarer å gjøre det selv så er jo ingenting bedre.
waco Skrevet 26. februar 2011 #24 Skrevet 26. februar 2011 Dere gjør alle mulige drastiske ting som gjør dritvondt for å være attraktive, -, men når noen vil kjøre anal, - nei da er det vondt og ubehagelig og blabla. 3
Gjest HunterLady Skrevet 26. februar 2011 #25 Skrevet 26. februar 2011 Dere gjør alle mulige drastiske ting som gjør dritvondt for å være attraktive, -, men når noen vil kjøre anal, - nei da er det vondt og ubehagelig og blabla.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #26 Skrevet 26. februar 2011 Dere gjør alle mulige drastiske ting som gjør dritvondt for å være attraktive, -, men når noen vil kjøre anal, - nei da er det vondt og ubehagelig og blabla. Ja, og godt er det at jentene ønsker å være attraktive for oss gutter. :D
Gjest Sfinx Skrevet 26. februar 2011 #28 Skrevet 26. februar 2011 Jeg bruker epilator. Jeg synes selv det ikke er særlig vond, bortsett fra direkte over klitten på et bittelite område der. Synes det er praktisk å kunne finne frem epilatoren og ta det innimellom, uten å måtte forberede meg med å varme voksen, finne frem stripsene m.m. Den øvre delen kan jeg ta av og skylle (tar den som oftest med i dusjen). PS Waco:
Gjest Iah Skrevet 26. februar 2011 #29 Skrevet 26. februar 2011 Men hvordan fungerer epilator på kjønnsleppene? Kan tenke meg det er voldsomt styrete?
Gjest Sfinx Skrevet 26. februar 2011 #30 Skrevet 26. februar 2011 Det går helt fint, synes jeg. Egentlig gjør du akkurat det samme som når du barberer med høvel: strekker ut huden litt slik at du kommer til overalt. Fordelen er jo at det som vokser ut igjen er litt myere - akkurat som med voksin.
Sheherasade Skrevet 27. februar 2011 #31 Skrevet 27. februar 2011 Dere gjør alle mulige drastiske ting som gjør dritvondt for å være attraktive, -, men når noen vil kjøre anal, - nei da er det vondt og ubehagelig og blabla.
Gjest Canis lupus Skrevet 27. februar 2011 #32 Skrevet 27. februar 2011 Jeg bruker manne-høvel og DR.greve intimsåpe. Barberer først MED hårene til det så og si ikke er noe. Så tar jeg MASSE såpe og tar sidelengs, før jeg til slutt barberer mot hårene. Da blir det helt helt glatt, silkemykt og aldri kutt. MEN det er lett å kutte seg, og det spørs litt på hvor "sart" du er. Har ei venninne som prøvde dette, hun var kjempeforsiktig og brukte masse såpe, men endte fortsatt opp med flere kutt.
Gjest Kim Skrevet 28. februar 2011 #33 Skrevet 28. februar 2011 (endret) Jeg bruker manne-høvel og DR.greve intimsåpe. Barberer først MED hårene til det så og si ikke er noe. Så tar jeg MASSE såpe og tar sidelengs, før jeg til slutt barberer mot hårene. Da blir det helt helt glatt, silkemykt og aldri kutt. MEN det er lett å kutte seg, og det spørs litt på hvor "sart" du er. Har ei venninne som prøvde dette, hun var kjempeforsiktig og brukte masse såpe, men endte fortsatt opp med flere kutt. Jeg anbefaler deg å bruke et godt barberskum. Jeg foretrekker dette fra Barbershop.no har man veldig følsom hud og får lett kutt, så kjøp en slik Å barbere musa er ikke spesielt forskjellig fra å barbere andre områder, så samme grunnleggende regler gjelder her også. De jentene som har dårlige erfaringer med barbering har mest sansynligvis ikke fulgt grunnreglene og brukt sløv høvel eller disse forferdelige engangshøvlene. Endret 28. februar 2011 av Kim
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #34 Skrevet 28. februar 2011 Dere gjør alle mulige drastiske ting som gjør dritvondt for å være attraktive, -, men når noen vil kjøre anal, - nei da er det vondt og ubehagelig og blabla. Bra jeg fjerner hår for min egen nytelse, OG lar kjæresten kjøre meg analt da.
Bomullstrusa Skrevet 28. februar 2011 #35 Skrevet 28. februar 2011 Off uvitende mannfolk.... Det er vel ikke uvitende? Det er sånn jeg gjør det, når målet er at den skal bli silkeglatt. Den blir det også!
Gjest rabrabara Skrevet 28. februar 2011 #36 Skrevet 28. februar 2011 Jeg har brukt både hårfjerningskrem, høvel og voks. Har bare vokset en gang for det var helt grusomt! Selve voksingen var ok (vondt men til å leve med) , men etterpå hovnet jeg opp noe veldig og sved og klødde. Jeg ville gjerne gjort det igjen hadde det ikke vært for dette, for man blir absolutt glattest syns jeg. Men tør ikke... Har epilator som tar bikinilinjen, men du store alpakka, det syns som ren tortur å bruke det på... tingene mine. Så nå baberer jeg, men syns det er et sabla styr. Krem er ok, men kortvarig..
Gjesten Skrevet 28. februar 2011 #37 Skrevet 28. februar 2011 Jeg bruker veet hårfjerningkrem, jeg, det funker som bare det. Silkeglatt blir jeg, og jeg slipper å ha vondt sånn som man må når man vokser eller får nupper etter barbering
Gjest Katten. Skrevet 28. februar 2011 #38 Skrevet 28. februar 2011 Når jeg barberer meg nedentil så blir det aldri helt glatt. Er alltid småtuster som er igjen. Får den glattere hvis det er mye hår, men venter sjelden så lenge. Hvordan skal jeg få den helt glatt når jeg barberer meg hver andre dag? Sandpapir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå