Gå til innhold

Hvordan få fitta helt glatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg barberer meg nedentil så blir det aldri helt glatt. Er alltid småtuster som er igjen. Får den glattere hvis det er mye hår, men venter sjelden så lenge. Hvordan skal jeg få den helt glatt når jeg barberer meg hver andre dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voks er tingen, i stedet for barbering

Skrevet

Barbere i to omganger. Først med hårene, så mot.

Bruk bra barberkrem og skarp høvel.

Skrevet

har du litt grove hår sånn som jeg har, så vil du aldri få det glatt, hvert fall ikke når du barberer så ofte. jeg vokser, og kommer aldri til å ty til høvelen igjen!:)

Skrevet

Er det ikke veldig vondt å vokse der? Grein som fy når jeg prøvde å vokse leggene. Men hvis det er det eneste som funker så. Hvor lenge holder den seg glatt med voksing? Hvor lenge må hårene være for å vokse der? Kan jeg vokse 2-3 dager etter jeg barberte?

Skrevet

Er ikke det ekkelt å ha noen fikle så nært på musa? Kan man vokse selv?

Skrevet

har du litt grove hår sånn som jeg har, så vil du aldri få det glatt, hvert fall ikke når du barberer så ofte. jeg vokser, og kommer aldri til å ty til høvelen igjen!:)

Dette hørest kanskje litt merkelig ut, men korleis vokser man der? Og kor kjøper man voks? Eg bruker stort sett høvel, men innimellom har eg dott. Samboeren synest det er søtt :)

Skrevet

Barbere i to omganger. Først med hårene, så mot.

Bruk bra barberkrem og skarp høvel.

Off uvitende mannfolk....

• Liker 2
Skrevet

Er det ikke veldig vondt å vokse der? Grein som fy når jeg prøvde å vokse leggene. Men hvis det er det eneste som funker så. Hvor lenge holder den seg glatt med voksing? Hvor lenge må hårene være for å vokse der? Kan jeg vokse 2-3 dager etter jeg barberte?

Huden blir grov når du barberer så ofte, da vil det aldri bli helt glatt uansett om alle hår er vekke.

Voksing gjør veldig veldig veldig vondt, men første gangen er verst. Men hvis du skal gjøre det så må du tåle å ha litt hår i ca 2 uker hver 4-6 uke. Hårene må være mellom 5 mm og 1 cm lange og det tar ca 2 uker. Så må du vokse hver 4-6 uke for holde ved like.

Skrevet

Er ikke det ekkelt å ha noen fikle så nært på musa? Kan man vokse selv?

Det er ikke ubehagelig. Du ligger ikke å viser alt hele tiden siden de dekker til det området de ikke jobber med. De er veldig profesjonelle og snakker om alt og ingenting.

Man kan absolutt ikke vokse selv. Det er selvfølgelig mulig men man vil aldri få det til.

Gjest HunterLady
Skrevet

Hva er så uvitende med det?

Jeg gjør det slik når jeg barberer. Blir silkeglatt!

Selvfølgelig varer det ikke for evig, så om man vil ha langvarige resultater så må det tys til voks, laser eller epilator! :lur:

Skrevet

jeg vokser meg selv.

har kjøpt voks som fjernes med varmt vann, varmer voksen i microen å går inn på badet. jeg bruker å ha baby pudder sammen, slik at det blir helt tørt nedentil.

første gang jeg vokset var det proffersjonellt. men nå gjør jeg det helt selv. sparer også masse penger på det!

Gjest HunterLady
Skrevet

jeg vokser meg selv.

har kjøpt voks som fjernes med varmt vann, varmer voksen i microen å går inn på badet. jeg bruker å ha baby pudder sammen, slik at det blir helt tørt nedentil.

første gang jeg vokset var det proffersjonellt. men nå gjør jeg det helt selv. sparer også masse penger på det!

Potetmel er det beste du kan bruke. Bare et lite tips. :)

Skrevet

Voksing er selvfølgelig vondt, men det er absolutt tålelig. Men det er veldig individuelt hvor vondt folk syns det er. Jeg syns det er ganske vondt hvis jeg ikke har vokset på flere måneder, men kjenner det nesten ikke hvis jeg vokser hver 6 uke.

Syns ikke det er ubehagelig at noen holder på der nede. De gjør dette mange ganger daglig, så det har jeg ingen problem med.

Å vokse selv er litt vanskelig. Jeg gjør det noen ganger oppå, men greier ikke å gjøre det selv under og mellom de ytre og indre kjønnsleppene.

Når man vokser er man helt hårfri i kanskje 2 uker, men det håret som da kommer ut er tynnere og mykere. Etter 6 uker vil du fremdeler ikke ha like mye hår som du startet med, og de håret som er kommet ut er mykere så det vil ikke gjøre så vondt å vokse.

Selv har jeg begynt med laserbehandling der nede - DET er vondt det, men etter 5-6 ganger skal visst så godt som alt være borte.

Skrevet

Mannfolk her, og jeg pleier alltid å gå barbere med hårene først, og så gå i mot hårene etterpå.

I begynnelsen hadde jeg litt problemer enkelte steder med hår som forsvant under huden. Men det er mange år siden. Alt blir bra smooth nå for tiden.

Er det annerledes for jenter?

Skrevet

Mannfolk her, og jeg pleier alltid å gå barbere med hårene først, og så gå i mot hårene etterpå.

I begynnelsen hadde jeg litt problemer enkelte steder med hår som forsvant under huden. Men det er mange år siden. Alt blir bra smooth nå for tiden.

Skrevet

Det er ikke ubehagelig. Du ligger ikke å viser alt hele tiden siden de dekker til det området de ikke jobber med. De er veldig profesjonelle og snakker om alt og ingenting.

Man kan absolutt ikke vokse selv. Det er selvfølgelig mulig men man vil aldri få det til.

Der tar du helt feil! Jeg vokser selv - null problem...bruker veet warm wax og funker som bare det. Etter min mening er det faktisk mindre vondt å vokse selv enn når andre gjør det.

Skrevet

JA! det er annerledes for jenter. Hele "området" der nede blir mye mindre følsomt ved barbering og SPESIELT om man barberer mot hårene- det er jo direkte vondt. Se for deg at du barberer vekk tett hårvekst på pikken (og da mener jeg ikke de få hårene dere vanligvis har der, men tett hårvekst) og så kommer dama og skal runke deg etter en dag eller to - tviler på at du hadde fått så innmari nytelse ut av det. Omtrent sånn er det for oss jenter som har en del hårvekst og barberer - jeg anbefaler derfor voksing!

Skrevet

jeg vokser meg selv.

Nettopp, gjør det samme her! Helt genialt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...