Gå til innhold

"måne" på facebookchatten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at mange mine venner på facebook er på chatten men ikke med "grønt" påloggingstegn. Det vises med en type halvmåne. Og de kan stå sånn i flere timer...hva betyr deT?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At de er inaktive, men ikke avlogget.

Skrevet

Men hvis jeg er pålogget når jeg er på jobb så ser jeg at noen er sånn hele dagen..er det ikke vanlig at det går bort etter en kort stund? eller kan det bli stående sånn i flere timer om man ikke logger av?

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva det betyr, fordi jeg har opplevd å få f.eks en innboksmelding av en person som står som halvmåne mens meldingen ble sendt osv. Og har testa det med noen andre og det virker som d er litt random når det går fra grønn til halvmåne? :P

-ikke ts -

Skrevet

At de ikke er inne på akkuratt den siden, men på en annen fane, et nytt vindu eller bare har vært borte en stund.

Gjest Nanette
Skrevet

Så hvis jeg er pålogga på chatten men skriver på KG akkurat nå, så vises jeg som halvmåne på facebook? Og hvis jeg da nå etter å ha postet dette, går tilbake til facebook og titter litt på den fanen, så blir jeg grønn igjen? (er heller ikke ts, men lurer på)

Skrevet

Så hvis jeg er pålogga på chatten men skriver på KG akkurat nå, så vises jeg som halvmåne på facebook? Og hvis jeg da nå etter å ha postet dette, går tilbake til facebook og titter litt på den fanen, så blir jeg grønn igjen? (er heller ikke ts, men lurer på)

Japp

Skrevet

høres ut som det er sånn, men jeg har testa det men noen. Det er ikke noe system :P

Gjest Mynona83
Skrevet

Trodde det vr når man har glemt å logge ut, og PC'en har vært inaktiv x ant minutter jeg. Altså at jeg ikke har rørt PC'n i det hele tatt. Hvertfall sånn det funker på msn med funksjonen "borte".

Men uansett, når noen har måne og jeg vil ha tak i de pleier jeg bare å skrive "er du der?". Det kommer jo en sånn liten lyd på min data hvertfall når noen skriver på chaten uten at jeg har chatvinduet åpent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...