Gå til innhold

Gratis datingsider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen gratis datingsider? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.sukker.no :)

Skrevet (endret)

www.sukker.no :)

Der får du ikke gjort veldig mye før du må betale, gitt. Eller så må du satse på at andre har betalt. :)

Endret av Emera
Skrevet

Hehe, latterlig. Det er ikke sjelden man ser "JEG HAR IKKE VIP, FÅR IKKE SENDT MELDINGgggg!" på møteplassen, selv nå som det er drøye 110 spenn for 3 måneder emd VIP-status. Hvis du ikke engang kan ta deg råd til å betale for meldingsfunksjonalitet er ikke det å finne kjærligheten særlig viktig for deg.

Skrevet

Der får du ikke gjort veldig mye før du må betale, gitt. Eller så må du satse på at andre har betalt. :)

For å teste ut om nettdating er noe for deg, kan jo sukker være et fint sted å starte. Er jo ofte flere mann enn kvinner på sånne sider, og mange menn betaler for å være medlem, noe som gjør at du får kontaktet de. Samboeren min fikk i hvert fall kontaktet meg selv om jeg var gratismedlem, og det var det endel andre som klarte også gitt;) Eller så kan man sende flørter og se om man får svar der.

Gjest Emera
Skrevet

For å teste ut om nettdating er noe for deg, kan jo sukker være et fint sted å starte. Er jo ofte flere mann enn kvinner på sånne sider, og mange menn betaler for å være medlem, noe som gjør at du får kontaktet de. Samboeren min fikk i hvert fall kontaktet meg selv om jeg var gratismedlem, og det var det endel andre som klarte også gitt;) Eller så kan man sende flørter og se om man får svar der.

Ja, det er det jeg sier, de som har betalt kan ta kontakt med gratismedlemmer. Og da kan man være heldig, sånn som deg. :)

Skrevet

Takk for informasjon jeg søker kjæreste også :romeo:

AnonymBruker
Skrevet

Sorry, jeg spiller ikke gitar.

Mvh Drømmeprinsen

AnonymBruker
Skrevet

Jeg regga meg på nettdating.no for å sjekke det ut. Lagde meg en ordentlig profil og la ut bilde, men kommer ikke til å kontakte noen. Jeg kommer til å vente på å (ikke) bli kontaktet. Mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...