AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Er så skuffende å finne dette ut , han har oppført seg kjipt og flørtet med meg og jeg føler meg litt lurt . Jeg ga opp straks jeg fant det ut .Jeg kan ikke fortsette å flørte , jeg kan ikke snakke med han , jeg kan aldri gi han en suss eller klem eller bli kjent med han likevell , det blir nok aldri noe av . Ingenting ! Er vell bare å gi opp og gå vidre nå . Men hvordan skal jeg forholde meg til han når vi tilfeldigvis ses ?
Kosemose Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Så typisk! Syns de eneste menne som viser meg interesse eller som prøver seg på meg er i forhold. Hvorfor er det slik? Godt for deg at du klarte å vikle deg ut av det før det ble for vanskelig. Prøv å tenk på hva han er for en, så blir det kanskje ikke så vanskelig å være nøytral hvis du skulle dumpe borti han?
Djungelvrål Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 Han flørter med deg fordi han er en kødd! 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #5 Skrevet 25. februar 2011 Så typisk! Syns de eneste menne som viser meg interesse eller som prøver seg på meg er i forhold. Hvorfor er det slik? Godt for deg at du klarte å vikle deg ut av det før det ble for vanskelig. Prøv å tenk på hva han er for en, så blir det kanskje ikke så vanskelig å være nøytral hvis du skulle dumpe borti han? Hvorfor kan de ikke bare opplyse om det og oppføre seg som en opptatt mann . Er det eneste riktige når man tross allt er i forhold . Jeg oppfører meg kanskje ikke alltid perfekt selv - men jeg løper ikke rundt å flørter med single menn når jeg er i forhold selv . Er dette en typisk mannegreie - hele tiden sjekke sjarmen sin ovenfor andre kvinner ? Selv når de er i forhold .
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #6 Skrevet 25. februar 2011 Han flørter med deg fordi han er en kødd! Kjipt å føle seg lurt . Han starter å flørte , og jeg bet på det agnet ! Ikke rart man blir helt fra seg etterpå . Men jeg har ikke gjordt noe galt , tross alt er jeg singel . Det var IKKE han .
Steinar40 Skrevet 25. februar 2011 #7 Skrevet 25. februar 2011 Er så skuffende å finne dette ut , han har oppført seg kjipt og flørtet med meg og jeg føler meg litt lurt . Jeg ga opp straks jeg fant det ut .Jeg kan ikke fortsette å flørte , jeg kan ikke snakke med han , jeg kan aldri gi han en suss eller klem eller bli kjent med han likevell , det blir nok aldri noe av . Ingenting ! Er vell bare å gi opp og gå vidre nå . Men hvordan skal jeg forholde meg til han når vi tilfeldigvis ses ? Hvorfor skal du forholde deg til han? Det er bare å 1
Steinar40 Skrevet 25. februar 2011 #8 Skrevet 25. februar 2011 Hvorfor kan de ikke bare opplyse om det og oppføre seg som en opptatt mann . Er det eneste riktige når man tross allt er i forhold . Jeg oppfører meg kanskje ikke alltid perfekt selv - men jeg løper ikke rundt å flørter med single menn når jeg er i forhold selv . Er dette en typisk mannegreie - hele tiden sjekke sjarmen sin ovenfor andre kvinner ? Selv når de er i forhold . Du må forstå at når du byr deg frem, så er det ikke alle som har vett nok til å si nei takk.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #9 Skrevet 25. februar 2011 Du må forstå at når du byr deg frem, så er det ikke alle som har vett nok til å si nei takk. Sant nok . Min feil også at det ble som det ble . Men han så så ledig og tilgjengelig ut skjønner du og nøt synet kan du si . Så hvorfor ikke by seg fram litt da om man har lyst på han : )
Steinar40 Skrevet 25. februar 2011 #10 Skrevet 25. februar 2011 Sant nok . Min feil også at det ble som det ble . Men han så så ledig og tilgjengelig ut skjønner du og nøt synet kan du si . Så hvorfor ikke by seg fram litt da om man har lyst på han : ) Fordi han viste seg å være opptatt kanskje? 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #11 Skrevet 25. februar 2011 Fordi han viste seg å være opptatt kanskje? Folk skulle hatt skilt på ryggen eller en pin som fortalte om de var ledige eller ikke . Så hadde slike situasjoner vært lett å unngå .Vell jeg så ingen ring ....
Steinar40 Skrevet 25. februar 2011 #12 Skrevet 25. februar 2011 Folk skulle hatt skilt på ryggen eller en pin som fortalte om de var ledige eller ikke . Så hadde slike situasjoner vært lett å unngå .Vell jeg så ingen ring .... Ja, men i mangel av skilt på ryggen eller stempel i panna - og når enkelte tilogmed tar av seg gifteringen på byen - så er det aldri feil å ta det litt piano.
Tabris Skrevet 27. februar 2011 #13 Skrevet 27. februar 2011 (endret) Det er svært dårlig gjort å flørte med noen på en måte som gir dem forhåpninger om noe mer, uten å si at man er i et forhold. Slik som han TS var borti har gjort. Endret 27. februar 2011 av MissStiles 1
MissStiles Skrevet 27. februar 2011 #14 Skrevet 27. februar 2011 Tråden har blitt ryddet og delt pga avsporing iht KGs regler. MissStiles, mod
Bankai L Skrevet 27. februar 2011 #15 Skrevet 27. februar 2011 Man flørter fordi det er morsomt, spennende, utfordrene osv. Eg liker absolutt ikkje tidspunktet når eg har møtt en spennende dame og ikkje vet om hun er singel eller ei. Det gjelder å finne ut så fort som mulig
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #16 Skrevet 27. februar 2011 Man flørter fordi man finner det spennende, pirrende, opphissende, utfordrende, og for alt man vet kan det jo lede til noe mer. Mange flørter åpenlyst selv om de er opptatt. Slik er det bare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå