AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Hvilket program anbefaler du til å laste ned musikk? Hvilket er best, og hvilket gjør så du får minst mulig virus?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Kan varmt anbefale Spotify! iTunes gjør også jobben, men musikken der er av lavere kvalitet og betydelig dyrere.
Henkie Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 (endret) Har spotify abonnement, og kjøper litt via iTunes Å laste ned musikk gratis er det samme som å stjele Endret 25. februar 2011 av Henkie
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 Har spotify abonnement, og kjøper litt via iTunes Å laste ned musikk gratis er det samme som å stjele Ikke om artisten har lagt det ut gratis.
Gjest Consensio Skrevet 25. februar 2011 #5 Skrevet 25. februar 2011 Har spotify abonnement, og kjøper litt via iTunes Å laste ned musikk gratis er det samme som å stjele Vel, man laster ned musikk selv om man betaler for det også da. Å laste ned musikk fra piratsider er derimot det samme som stjeling.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #6 Skrevet 25. februar 2011 Spotify legger ikke igjen sangene slik at jeg får brent på cd da?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #7 Skrevet 25. februar 2011 Spotify legger ikke igjen sangene slik at jeg får brent på cd da? Det stemmer. Dersom du trenger musikk på CD er iTunes tingen.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #8 Skrevet 25. februar 2011 Det stemmer. Dersom du trenger musikk på CD er iTunes tingen. Joda, men da må jeg allerede ha sangtrackene på dataen for at de skal legge seg i spillelista på iTunes. Ellers må jeg kjøpe opp alt, og det har jeg ikke råd til når jeg allerede betaler for hersens spotify. Sanger er jo dritdyrt på itunes. ingen som vet om noen nedlastningsprogram jeg kan bruke?
L. Kennedy Skrevet 25. februar 2011 #9 Skrevet 25. februar 2011 Hva mener du med nedlastningsprogram? Man får ikke lastet ned musikk gratis sånn helt uten videre, med mindre du planlegger å laste ned fra sider som gjør det her ulovlig. Hva tjener musikkbransjen på det?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #10 Skrevet 25. februar 2011 Hva mener du med nedlastningsprogram? Man får ikke lastet ned musikk gratis sånn helt uten videre, med mindre du planlegger å laste ned fra sider som gjør det her ulovlig. Hva tjener musikkbransjen på det? De tjener på at jeg abonnerer på spotify, i guess? Jeg er ikke rik og har ikke råd til å betale for sangene dobbelt
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #11 Skrevet 25. februar 2011 Du skal tydeligvis bedrive lovbryteri ved å stjele kopibeskyttet musikk. Ikke akkurat hva man snakker om her på forumet, er det vel?
KaDust Skrevet 25. februar 2011 #12 Skrevet 25. februar 2011 (endret) Du skal tydeligvis bedrive lovbryteri ved å stjele kopibeskyttet musikk. Ikke akkurat hva man snakker om her på forumet, er det vel? H*n spørr bare etter sanger Endret 25. februar 2011 av KaDust
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #13 Skrevet 25. februar 2011 Hvis det er musikk som er fitt tilgjengelig, altså der artisten legger de ut for nedlasting, så kan de aller fleste nettlesere hjelpe deg med dette. Anbefaler Firefox! 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #15 Skrevet 25. februar 2011 Du skal tydeligvis bedrive lovbryteri ved å stjele kopibeskyttet musikk. Ikke akkurat hva man snakker om her på forumet, er det vel? Nei, jeg spørr etter et program hvor det er mulig å få tak i sanger. Det fins jo artister som legger de ut fri for nedlastning.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #16 Skrevet 25. februar 2011 Hvis det er musikk som er fitt tilgjengelig, altså der artisten legger de ut for nedlasting, så kan de aller fleste nettlesere hjelpe deg med dette. Anbefaler Firefox! Hvordan får man brukt firefox til dette?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #17 Skrevet 25. februar 2011 KaDust. Det Spotify abonnementet du betaler for gir deg bare lånerettigheter på musikken. Du kan altså lytte til den så mye du vil, og endatil laste den ned på din datamaskin, mobiltelefon, eller annen støttet dings. Men det gir det ikke rettigheter for fri tilgang til filene, du kan altså ikke brenne dem til CD. Det gir det heller ikke rettigheter til å få tak i disse filene på annen måte, via fildeling som f.eks. BitTorrent. Så skal du ha musikken utenfor Spotify må du betale for den igjen. Via iTunes, e.l.
KaDust Skrevet 25. februar 2011 #18 Skrevet 25. februar 2011 Nå har jeg spotify, ja. Men jeg har den gratisversjonen proppfull med reklame. Nå er jeg ikke TS, men jeg er litt interessert i det samma siden jeg gjerne skulle brent en CD til minne om min bestevenninne, men å betale for hver eneste sang blir for dyrt for min del. TS: For alt jeg vet kan du søke opp sanger og se om de kan lastes ned. Vet om en kompis som bruker google for det, hvertfall. Men om han krypterer HTML eller noe slikt er jeg usikker på. Men du kan jo prøve?
L. Kennedy Skrevet 25. februar 2011 #19 Skrevet 25. februar 2011 De tjener på at jeg abonnerer på spotify, i guess? Jeg er ikke rik og har ikke råd til å betale for sangene dobbelt En ting er å få høre på musikken, men du skal jo laste ned også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå