fionel Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Bestillte meg nytt bank kort for en ukes tid siden, grunnet sykdom har jeg helt glemt å ringe og sperre det gamle jeg ikke finner. Ble det gamle sperret automatisk når jeg mottok det nye, eller må jeg ringe og sperre det gamle uansett ?
lille-lure Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Når jeg gjorde det samme, sperret de det gammle bankkortet før jeg fikk brukt det nye. he he.. litt ivrige i banken min kanskje. hva med å ta en telefon å spørre dem??
fionel Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2011 jada, jeg kan bare ringe og høre. men føler det blir så dumt når jeg har latt det gå en uke, men hr vært så utrolig mye annet å tenke på denne uken, at det har liksom bare havnet bakerts i to do listen min.
lille-lure Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 Bare si at du ble oppmerksom på det nå. At du regnet med å få det nye med en gang. slik at kortene skulle overlappe hverandre.
fionel Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2011 Bare si at du ble oppmerksom på det nå. At du regnet med å få det nye med en gang. slik at kortene skulle overlappe hverandre. Takk for tipsene :D
Trillrund Skrevet 25. februar 2011 #6 Skrevet 25. februar 2011 Jeg har aldri bedt om at gamle kort skal sperres. Men så sier banken min også at når man har brukt det nye kortet et par ganger uten problemer, så skal man klippe det gamle i stykker....
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #7 Skrevet 25. februar 2011 Hos meg blir ikke kort sperret før jeg ringer og får dem sperret selv. Det lærte jeg da jeg måtte bestille nytt kort 3 ganger og ved årskiftet måtte betale avgift for de alle. Postbank her.
venus_ Skrevet 25. februar 2011 #8 Skrevet 25. februar 2011 I min bank blir det gamle kortet sperret en måned etter det nye ble bestilt.
Jill Skrevet 25. februar 2011 #9 Skrevet 25. februar 2011 Jeg fikk nytt kort før jul en gang, men brukte det gamle frem til midten av januar. Vet ikke om det gamle har blitt sperret nå, siden jeg har ikke bedt dem om å gjøre det.
Topaholic Skrevet 25. februar 2011 #10 Skrevet 25. februar 2011 Det skjedde med meg også. Måtte ringe banken og spørre hvorfor. De mente at jeg hadde tre aktive kort derfor ble det trukket årsavgift tre ganger. Jeg fikk jo penger tilbake da jeg sa at to av dem var ødelagt og jeg trodde at kortet ville bli sperret med engang jeg bestiller et nytt. De sa at jeg hadde rett, og det skal være sånn i praksis. Men jeg synes at du skal ringe og sjekke
*Ariel* Skrevet 25. februar 2011 #11 Skrevet 25. februar 2011 Min erfaring er at det gamle kortet blir sperret når man har aktivert og brukt det nye.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #12 Skrevet 27. februar 2011 Ingen av mine gamle kort har blitt sperret om jeg ikke ber om det selv. Jeg bruker nordea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå