Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2002 #1 Del Skrevet 8. mai 2002 Hørte av noen at Steve-o (han som barberte HELE kroppen engang) døde i en fallskjerm ulykke der fallskjermen tragisk nok ikke åpnet seg...er dette sant?? Har lett på nettet etter info om dette, men finner ingenting..hvis dere har hørt noe om det så hadde det vært fint om jeg kan få tilbakemld på om denne nyheten er falsk eller ikke! Klem Tanya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 8. mai 2002 #2 Del Skrevet 8. mai 2002 Det er Johnny Knoxville det har versert rykter om den siste tiden, og det er ikke sant. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2002 #3 Del Skrevet 8. mai 2002 NYHETEN VAR BARE TULL!! Glem at jeg spurte..fant akkurat ut at nyheten var falsk jeg også! (og at den forresten gjaldt Johnny Knoxville og ikke Steve-O som du skrev CecilieB..) En syk idiot har laget en nyhet som ser ut som den kommer fra MTV, men det gjør den altså IKKE og heldigvis for det! Klem Tanya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå