AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Heisann! Jeg har så lyst å dra ut å spise sushi! Bor i trondheim, og har sjekket litt rundt. Koster det virkelig rundt 250 kr for en sushi-middag? Evnt hvor er det billigst?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Neida, det trenger ikke koste det. Bryggen Asian cooking på Bakklandet er den dyreste i Trondheim, og maten er ikke spesielt fantastisk heller. Kyoto i dronningensgate har god mat, og hvis du er der før kl. 17 har de "kyotoavtalen" til under 200 kr. Jeg foretrekker Kyoto, men det eneste minuset er at betjeningen ikke er superhyggelig og at det noen ganger tar litt lang tid. Take-away derfra er perfekt! Ellers skal det nye sushistedet ved Scandic på Solsiden være veldig ålreit, og de har litt åpningstilbud akkurat nå, det heter Sushime eller noe i den dur. SushiBar i Munkegata har jeg ikke prøvd, så der vet jeg ikke noe om prisene, men jeg tror ikke det er i det øverste prissjiktet. Kos deg med sushi!
Fantomina Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Kyoto er billigst, men har også kjedeligst sushi. Bryggen har veldig bra sushi, men stiv pris. Sushime er for litt vidrekommende. SushiBar er Trondheims definitivt beste sushirestaurant!
LukaFrost Skrevet 28. februar 2011 #5 Skrevet 28. februar 2011 Jeg er veldig fornøyd med Kyoto og Sushime. Vil ikke si at sistnevnte er mer for viderekommende enn de andre stedene. Sushibar synes jeg har veldig små biter. Sist var jeg fortsatt sulten etter middag der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå