AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Jeg tenker meg i en brudesalong for å kjøpe tilbehør til brudekjolen min (mangler "alt"; underskjørt, slør, sko, smykker). Har du noen du vil anbefale til meg på østlandet? (Drammen/Asker/Oslo/Lillestrøm). Vil gjerne få hjelp av noen som er profesjonelle, og klarer å se hva som passer til meg og kjolen min (for har ikke peiling selv). Hvem er flinke på sånt? (for de hjelper vel oss som allerede har kjole også elelr??)
Tullepia Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 De fleste brudesalonger er veldig flinke og profesjonelle. De driver jo med dette daglig! Ta en tur innom de salongene som ligger i nærheten av hjemmet ditt. Ta med kjolen og forklar hva du er ute etter. De hjelper deg så gjerne, og du kan med selvsyn se om forslagene deres passer deg. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 Takk for svar! "Problemet" er at jeg prøvde brudekjoler i den nærmeste brudesalongen før jeg fant en helt lik brukt kjole, somd a selvfølgelig ble billigere. Derfor er jeg litt redd for å dra tilbake dit, føler jeg har "sviktet" dem. Siden jeg var der flere ganger og prøvde en kjole som jeg endte med å kjøpe et annet sted... Tror dere de blir sure for dette?
Tullepia Skrevet 26. februar 2011 #5 Skrevet 26. februar 2011 Takk for svar! "Problemet" er at jeg prøvde brudekjoler i den nærmeste brudesalongen før jeg fant en helt lik brukt kjole, somd a selvfølgelig ble billigere. Derfor er jeg litt redd for å dra tilbake dit, føler jeg har "sviktet" dem. Siden jeg var der flere ganger og prøvde en kjole som jeg endte med å kjøpe et annet sted... Tror dere de blir sure for dette? Nei, de er profesjonelle. De skjønner at det går an å finne et tilsvarende produkt rimeligere, og at kunden da velger dette. De bør heller se det som positivt at du kommer tilbake for å kjøpe andre ting. Det burde jo være målet deres: fornøyde kunder. Ingen butikk er vel interessert i at kunder forsvinner fordi butikken føler seg "såret"? Gå innom med frimodighet og smil 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #6 Skrevet 27. februar 2011 Nei, de er profesjonelle. De skjønner at det går an å finne et tilsvarende produkt rimeligere, og at kunden da velger dette. De bør heller se det som positivt at du kommer tilbake for å kjøpe andre ting. Det burde jo være målet deres: fornøyde kunder. Ingen butikk er vel interessert i at kunder forsvinner fordi butikken føler seg "såret"? Gå innom med frimodighet og smil Hehe, ok! Jeg ser poenget ditt Da får jeg ta meg en tur om ikke så lenge og se hvordan det går!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå