Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På VG sine nettsider så er det noe som heter Leserenes VG helt på bunnen av sida. En ved navn Magne fyker rundt og legger ut forskjellige blogger der.

Deg jeg lurer på er hvordan i all verden finner han disse bloggene og hva som gir han rett til å legge ut folks blogger på VG? Jeg blogger selv, jeg vil ikkje at Magne skal legge ut min blogg der om jeg har et bra innlegg, uten min tillatelse (ikke at han kommer til å gjøre det, men you get the point).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På VG sine nettsider så er det noe som heter Leserenes VG helt på bunnen av sida. En ved navn Magne fyker rundt og legger ut forskjellige blogger der.

Deg jeg lurer på er hvordan i all verden finner han disse bloggene og hva som gir han rett til å legge ut folks blogger på VG? Jeg blogger selv, jeg vil ikkje at Magne skal legge ut min blogg der om jeg har et bra innlegg, uten min tillatelse (ikke at han kommer til å gjøre det, men you get the point).

Jeg har flere ganger hatt innleggene mine der. Jeg regner med at Magne merker seg flere bloggportaler og bloggere og søker seg fram etter gode innlegg.

Dersom du ikke ønsker at Magne og VG legger link til bloggen din, er det jo bare å si fram om det, dersom VG og Magne melder sin interesse.

Skrevet

Så vidt jeg har sett så hiver han det ut uten å spørre på forhånd. Legger kun igjen en kommentar som sier at han har gjort det..

Skrevet

Så vidt jeg har sett så hiver han det ut uten å spørre på forhånd. Legger kun igjen en kommentar som sier at han har gjort det..

Om det skulle skje, er jeg sikker på at Magne vil fjerne innlegget dersom man ikke ønsker ekstra publisitet.

Skrevet

Hvorfor blogge dersom du ikke vil at det skal leses? Legger du noe ut på nett står folk fritt til å linke til det, det er sånn internett fungerer.

Skrevet

Han finner dem nok på samme måte som alle andre finner nye, gode blogger: kommentarfeltet og linker i gode blogger man allerede leser. Dessuten er det forskjellige topplister. Og det er også mulig å maile inn bloggforslag til VG.

Men spørsmålet er, skriver du så gode blogginnlegg at dette er en reell problemstilling? Og er bloggen din populær nok til at det er sannsynlig at vg-Magne vet om den?

Forøvrig er det mulig å ha private blogger, som kun inviterte gjester kan lese. Kanskje det er et alternativ for deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...