Gå til innhold

Gutter som roter rundt på kvinneguiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva pokkern gjør alle guttene på et kvinneguide forum?

De provoserer og er barnslige, lager irritasjon og spør om ting de kan le av. Kan ikke useriøse spesielt gutt/mannlige brukere kastes ut herfra? De roter bare her under seksualitet delen av forumet og kommer med den ene etter den andre toskete komentaren sin.

Går det ann å få synspunkter FRA BARE JENTER?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke vært her hvis d ikke var for gutta....... :briller:

Skrevet

Syntes det er flott med gutter her inne. Trenger å få deres synspunkt på diverse ting også.

Skrevet

Skulle gjerne hatt flere mannfolk her inne jeg...

Skrevet

Synes så absolutt at gutta bør være her!

Ville gjerne hatt flere også! :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det er flott at vi har menn her!

Går det ann å få synspunkter FRA BARE JENTER?

Hvis du skal få svar på hva guttene gjør her kan du forresten ikke nekte dem å svare :tunge1:

Skrevet

Shela, jeg skal være enig i at det kan bli litt fjås til tider, men det er fra begge kjønn, og er mer et resultat av at KG har blitt en koseklubb enn at det er menn generelt her.

Det har gått flere diskusjoner om menn har noe her å gjøre eller ikke, og konklusjonen har vært at man faktisk vil ha en liten klype menn og en dæsj guttesjarm her, og da særlig på forumet seksualitet hvor det er viktig med innspill fra begge kjønn.

Skulle man unngått fjortissguttene som synes det er spennende med seksualspørsmål, hadde man måtte lukket forumet for andre enn registrerte brukere, og godkjent alle som ville registrere manuelt. Dette er forsåvidt ingen dum idé (og er fullt mulig å gjøre med phpBB), men det hadde fungert veldig dårlig i et så stort forum som KG.

Du må altså bare godta at det er en del umodne menn - som meg selv - som roter rundt her. Håper du overlever. :wink:

...og ups, der svare jeg visst selv om jeg ikke er bare jente.

Skrevet

Er glad i de guttene/mennene vi har her inne.

Når ble en god latter sett på som noe negativt?

Skal alt bare være alvor og trøst-klapp-og-klem?

Mange gjester er forresten mer useriøs og mer på viddene enn noen av guttene er, så det så :flekke:

Ja takk til sånne: :herremann:

Gjest Candyfloss
Skrevet

Seksuelt frustrerte kanskje, trenger litt tips fra oss pripne, kåte kjerringer 8)

Skrevet

Gutta hadde bare logga seg inn som kamuflerte jenter ellers, for de kan ikke unnvære oss....... :kul:

Skrevet

Huh? :o

Ja til flere (seriøse, vel og merke) Mannfolk!

Skrevet

Ble litt provosert her et øyeblikk jeg. :frustrert:

Kan vi ikke bare kasste ut deg heller???

Du trenger jo ikke og lese det vi gutta skriver da,

har jo lyst til og hjelpe og komme med synspunkter på forskjellige ting vi og.

Makan til trangsyntsnerpete dame gitt :ler:

Må bare le jeg :ler:

Skrevet

Jeg mente selvfølgelig bare de som er her og tuller og lager provoserende poster for å ha noe å le av. Ja det er mange som er greie men nå ville jeg ha deres synspunkter.

Gjest Anonymous
Skrevet
Ble litt provosert her et øyeblikk jeg. :frustrert:

Kan vi ikke bare kasste ut deg heller???

Du trenger jo ikke og lese det vi gutta skriver da,

har jo lyst til og hjelpe og komme med synspunkter på forskjellige ting vi og.

Makan til trangsyntsnerpete dame gitt :ler:

Må bare le jeg :ler:

Du blir provosert og du provoserer tilbake, set er ikke særlig lurt heller da!

Skrevet

Se, guttene kunne ikke engang holde seg unna denne posten for å skrive no tull, her er en nyregistrert SKORPUS inne og skal krangle, HÅPLØST!

Skrevet
Shela, jeg skal være enig i at det kan bli litt fjås til tider, men det er fra begge kjønn, og er mer et resultat av at KG har blitt en koseklubb enn at det er menn generelt her.

Det har gått flere diskusjoner om menn har noe her å gjøre eller ikke, og konklusjonen har vært at man faktisk vil ha en liten klype menn og en dæsj guttesjarm her, og da særlig på forumet seksualitet hvor det er viktig med innspill fra begge kjønn.

Skulle man unngått fjortissguttene som synes det er spennende med seksualspørsmål, hadde man måtte lukket forumet for andre enn registrerte brukere, og godkjent alle som ville registrere manuelt. Dette er forsåvidt ingen dum idé (og er fullt mulig å gjøre med phpBB), men det hadde fungert veldig dårlig i et så stort forum som KG.

Du må altså bare godta at det er en del umodne menn - som meg selv - som roter rundt her. Håper du overlever. :wink:

...og ups, der svare jeg visst selv om jeg ikke er bare jente.

Har ikke sett mye til deg rundt om kring, men du virker mere seriøs. De på 14-15 eller enda værre, gutter som er ELDRE enn det og skal lage helvete her er målene i mitt sikte.

Skrevet
Han var registrert 18 august. Hva med deg?

Hvis du lurer på om jeg er registrert så kan jeg bekrefte det, når er ikke relevant i det hele tatt! Om det var VELDIG viktig for deg så kan jeg si at det var i vår.

Gjest Blaster
Skrevet

Lurer på..om ikke de fleste av guttene som vanker her er med på å høyne kvaliteten på forumet?

Og at de som ønsker dem vekk er det motsatte?

Påstår intet, men lurer litt på dette :klø:

Skrevet

Lurer på.. om ikke undrer'n har rett i at guttene er med på å høyne kvaliteten. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...