Gå til innhold

Åse tonight

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva synes dere, da?

Jeg synes den nye serien til Pernille Sørensen, på onsdag, startet kjempebra. Jeg lo høyt flere ganger under programmet.

Har som regel ikke sansen for slike "flaue" serier (klarer ikke Hjerte til hjerte, for eksempel), men denne syns jeg bare var herlig.

Nå skal det sies at jeg er fan av Pernille fra før, men må man være det for å like denne serien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte den også, men hvorfor skal alt være så forutsigbart i norske serier og romantiske komedier? Tenker på den serien med hun Henriette Steenstrup, som var en sånn håpløst singel godt voksen jente som forelsker seg i sjefen/en hun aldri kan få, mens vi alle ser at den virkelige drømmeprinsen er kollegaen hennes eller en annen snill fyr i omgangskretsen, som hun ikke legger merke til. Litt som den filmen 37 1/2 eller hva den heter.

Det irriterer meg også at alle spiller så "dumme"/barnslige, eller kanskje det bare virker slik når de overdramatiserer. Men det er vel sjangeren som er slik...

Uansett om vi alle vet hvordan dette vil gå til slutt, kommer jeg sikkert til å se flere episoder hvis det passer seg slik.

Skrevet

Kjempebra start i allefall! Lo høyt flere ganger, så dette lover godt! :nigo: Sliter litt med slike "flaue" serier selv, men Pernille får det liksom til. Genial dame!

Lo så jeg grein da Åse hadde vært på date og hun og kollegaen begynte å snakke om tryllestaver dagen etter.

"Jøss, med tryllestaven sin? Hvor lang var den da?"

"Hvor lang han var? Nei, han var kanskje *og så viser han med hendene* "

"Åssen gjorde han det a?"

"Han veivet den rundt. Han hadde sånn flosshatt. Og så dundret han den i bordet."

"Var det sånn i går eller, Åse?"

:rulle: :rulle: :hoho:

• Liker 1
Skrevet

Har tatt den opp, og skjønner at jeg har noe å glede meg til!

Hjerte til hjerte synes jeg var ubehagelig, orket bare et par episoder.

Skrevet

Glemte å se denne jeg... og jeg som hadde gledet meg og all ting :sjenert: noen som vet om det går i reprise eller om jeg kan se episoden på nett?

Skrevet

Du kan se den her :)

Tuuuuusen takk :takke:

Skrevet

Så ca første halvdel av første episode. Ikke min type humor så kommer nok ikke til å se mer.

Skrevet

Jeg syns det var kjempemorsomt og kommer til å se masse mer! :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Helt genialt, og akkurat mine type humor! :biggrin:

Gleder meg til fortsettelsen :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Synst det var en mosom episode. Skal definitivt få med meg resten :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Selv om plottet som noen over her sier, er forutsigbart så synes jeg dette var gøy! Det er jo de små episodene i hver episode som gjør det festlig. Veien til målet på en måte. Forøvrig tenkte jeg ikke over at det var pinlig eller flaut.

• Liker 1
Skrevet

Haha, episoden i dag var fantastisk :ler:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ååååå - Trond Fausa Aurvåg er bare SÅÅÅÅ skjønn! Sitter og ser på ham på skjermen som en annen småforelska tenåringsjente... :)

• Liker 2
Skrevet

Nja, synes ikke det var sånn kjempemorsomt, men nå var jeg kanskje ikke i rett humør heller da. Hjerte til hjerte med Linn Skåber er mye bedre :)

• Liker 1
Skrevet

Ååååå - Trond Fausa Aurvåg er bare SÅÅÅÅ skjønn! Sitter og ser på ham på skjermen som en annen småforelska tenåringsjente... :)

Skjønner hva du mener :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Fantastisk morsom serie. Helt etter min humor, så jeg gleder meg til neste episode. Er stor fan av skuespillerne som er med.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...