MarianneE Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Bare en liten skrytetråd til meg selv her... Vekta mi... jeg aner ikke hva den viser, men jeg vet den er tresiffret (før kommaet, ja... ) og klesstørrelsen min begynner med et 5-tall. Hvorfor jeg er blitt som jeg har har mange årsaker, men jeg elsker cola og sjokolade, smågodt, ostepop og har vist at jeg burde begrense det, men det er ikke før det siste året jeg har klart og unne meg slikt på lørdager. Pga dette har vekta gått litt ned. Men nå vil jeg ha tilbake megselv. Jeg har meldt meg inn på treningssenteret Puls og har begynt og trene, denne uka har jeg vært der to ganger. Jeg asså! Og jeg koser meg med det! Svetten renner og jeg kjenner det føles bra! Jeg er stolt av meg selv! 6
Fanta Exotic Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Så utrolig bra! Stå på! Du har all grunn til å være stolt! Jeg vet hvordan det føles å gå ned i vekt, og det er en utrolig deilig følelse!
Larsern Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 (endret) Kjempeflott. Å skeie ut en dag, kanskje to i uka er ikke så farlig dersom du ellers klarer å holde et godt kosthold med mye trening. Endret 25. februar 2011 av Larsern 1
Sunniva81 Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 Wooohoooo!! Bare hold det vedlike og fortsett å skryte av deg selv og være stolt, så skal du se motivasjonen kommer mer og mer samtidig med resultatene
¤flicka¤ Skrevet 25. februar 2011 #5 Skrevet 25. februar 2011 Flinkis Du har all grunn til å være stolt! Og om kvelden når du ligger i senga og kjennner at det verker i kroppen, så er det fordi kroppen din blir sterkere og bedre å bo i!
MarianneE Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2011 Tenker som så at for hver gang jeg har vært på Puls er jeg litt mer trent enn da jeg kom.
Tullepia Skrevet 25. februar 2011 #7 Skrevet 25. februar 2011 Bare en liten skrytetråd til meg selv her... Vekta mi... jeg aner ikke hva den viser, men jeg vet den er tresiffret (før kommaet, ja... ) og klesstørrelsen min begynner med et 5-tall. Hvorfor jeg er blitt som jeg har har mange årsaker, men jeg elsker cola og sjokolade, smågodt, ostepop og har vist at jeg burde begrense det, men det er ikke før det siste året jeg har klart og unne meg slikt på lørdager. Pga dette har vekta gått litt ned. Men nå vil jeg ha tilbake megselv. Jeg har meldt meg inn på treningssenteret Puls og har begynt og trene, denne uka har jeg vært der to ganger. Jeg asså! Og jeg koser meg med det! Svetten renner og jeg kjenner det føles bra! Jeg er stolt av meg selv! SÅ BRA! Du er flink
redchilli Skrevet 27. februar 2011 #10 Skrevet 27. februar 2011 Kjempebraaaaaaa Vær stolt av deg selv!
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #11 Skrevet 27. februar 2011 Så bra. Jeg begynte også i januar etter lang tids tenking (trening var liksom ikke noe for meg, og i alle fall ikke treningsenter og i alle fall ikke når jeg har lagt så på meg). Men det er bare postivt selv om jeg bare har trent en gang i vinterferien. En gang er mer enn ingen ganger. Til uka blir det flere ganger og jeg er begynt å se på det som en naturlig ting å gjøre.
MarianneE Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #13 Skrevet 28. februar 2011 Takk!! I morra er det trening igjen: Først oppvarming på tredemølla, så er det kondistrening i sal og styrketrening.
MarianneE Skrevet 9. april 2011 Forfatter #14 Skrevet 9. april 2011 Drar denne fram igjen... Jeg er nå 6 kilo lettere, og fått en god rutine på treninga. kondisen har kommet seg, og da jeg måtte løpe etter bussen merket jeg at det gikk litt fortere enn før, ikke var jeg døden nær etter tre meter heller. 2
Kvist Skrevet 9. april 2011 #17 Skrevet 9. april 2011 Så flink du er! På vei nedover fra alt-for-stor til passe-stor jeg også, så vet godt hvor vanskelig det er å snu på gamle vaner. Heia heia!
MarianneE Skrevet 10. april 2011 Forfatter #18 Skrevet 10. april 2011 På vei nedover fra alt-for-stor til passe-stor den var en bra beskrivelse av det hele! Jeg har egentlig ikke noe mål med dette. Eller jo... jeg vil ned i vekt, men jeg vet ikke hvor mye. Jeg kan ikke sette meg som mål og ned 30 kilo, rett og slett fordi jeg vet ikke hvordan jeg ser ut med 30 kilo mindre på kroppen. Jeg spiser bra og sunn mat og trener (har nå og fått treningsprogram fra en PT på treningssenteret jeg går på) og så trives jeg med det. Jeg kommer i bedre form og går ned i vekt uten og tenke at jeg slanker meg. Dessuten føles det veldig bra når andre rundt meg kommenterer at vektnedgangen vises, og jeg ser det selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå