AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Har selv begynt å snakke litt på facebook med ei koselig jente, hadde god flyt i samtalen og vi koste oss begge to (virket det som for meg i hvertfall). Lurer på hvordan dere synes jeg burde gå frem? Har mulighet for å treffe på denne jenta i hverdagen også så håper jo på å få snakket med henne i person også før jeg spør om hun vil finne på noe en dag hvis jeg synes hun virker kjekk og grei. Hvis vi får snakket sammen i person og hun virker noenlunde interessert, burde jeg da spørr om ett nummer eller om hun vil finne på noe en dag? Takk på forhånd for svar
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Trenger ikke å kjenne godt i det hele tatt. Nok å vite navn, alder og bosted. SÅ kan man jo finne ut litt mer under daten.
Rayanne Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 Man går på date for å bli kjent, så det holder med en gnist av interesse. Bare foreslå å møtes på ett offentlig sted de første gangene, så hun slipper å uroe seg for hensiktene dine.
Gjest Eurodice Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 Har selv begynt å snakke litt på facebook med ei koselig jente, hadde god flyt i samtalen og vi koste oss begge to (virket det som for meg i hvertfall). Lurer på hvordan dere synes jeg burde gå frem? Har mulighet for å treffe på denne jenta i hverdagen også så håper jo på å få snakket med henne i person også før jeg spør om hun vil finne på noe en dag hvis jeg synes hun virker kjekk og grei. Hvis vi får snakket sammen i person og hun virker noenlunde interessert, burde jeg da spørr om ett nummer eller om hun vil finne på noe en dag? Takk på forhånd for svar Jeg tror at å spørre om et nummer før dere er blitt noenlunde kjent, ikke er så lurt . Unnskyld, kunne ikke dy meg. 2
waco Skrevet 25. februar 2011 #5 Skrevet 25. februar 2011 Trenger ikke å kjenne godt i det hele tatt. Nok å vite navn, alder og bosted. SÅ kan man jo finne ut litt mer under daten. Tja, også legge til det at må være tilgjengelig. Hvis ikke så blir det masse drama og mest sannsynlig vil koste mer enn det smaker.
waco Skrevet 25. februar 2011 #6 Skrevet 25. februar 2011 Man går på date for å bli kjent, så det holder med en gnist av interesse. Bare foreslå å møtes på ett offentlig sted de første gangene, så hun slipper å uroe seg for hensiktene dine. Offentlige steder er bra for menn for da slipper menn å uroe seg over hva slags motiver dama egentlig har. 1
Timseh Skrevet 26. februar 2011 #7 Skrevet 26. februar 2011 De jeg har datet har jeg ikke kjent omtrent. Kanskje møttes på et vors, en eller annen sammenkomst, gjennom felles venner osv. Dater er jo også til for å bli kjent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå