Gå til innhold

Hvor godt må dere kjenne noen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv begynt å snakke litt på facebook med ei koselig jente, hadde god flyt i samtalen og vi koste oss begge to (virket det som for meg i hvertfall). Lurer på hvordan dere synes jeg burde gå frem?

Har mulighet for å treffe på denne jenta i hverdagen også så håper jo på å få snakket med henne i person også før jeg spør om hun vil finne på noe en dag hvis jeg synes hun virker kjekk og grei. Hvis vi får snakket sammen i person og hun virker noenlunde interessert, burde jeg da spørr om ett nummer eller om hun vil finne på noe en dag?

Takk på forhånd for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke å kjenne godt i det hele tatt. Nok å vite navn, alder og bosted.

SÅ kan man jo finne ut litt mer under daten. :)

Skrevet

Man går på date for å bli kjent, så det holder med en gnist av interesse. Bare foreslå å møtes på ett offentlig sted de første gangene, så hun slipper å uroe seg for hensiktene dine.

Gjest Eurodice
Skrevet

Har selv begynt å snakke litt på facebook med ei koselig jente, hadde god flyt i samtalen og vi koste oss begge to (virket det som for meg i hvertfall). Lurer på hvordan dere synes jeg burde gå frem?

Har mulighet for å treffe på denne jenta i hverdagen også så håper jo på å få snakket med henne i person også før jeg spør om hun vil finne på noe en dag hvis jeg synes hun virker kjekk og grei. Hvis vi får snakket sammen i person og hun virker noenlunde interessert, burde jeg da spørr om ett nummer eller om hun vil finne på noe en dag?

Takk på forhånd for svar :)

Jeg tror at å spørre om et nummer før dere er blitt noenlunde kjent, ikke er så lurt :fnise: .

Unnskyld, kunne ikke dy meg.

• Liker 2
Skrevet

Trenger ikke å kjenne godt i det hele tatt. Nok å vite navn, alder og bosted.

SÅ kan man jo finne ut litt mer under daten. :)

Tja, også legge til det at må være tilgjengelig. Hvis ikke så blir det masse drama og mest sannsynlig vil koste mer enn det smaker.

Skrevet

Man går på date for å bli kjent, så det holder med en gnist av interesse. Bare foreslå å møtes på ett offentlig sted de første gangene, så hun slipper å uroe seg for hensiktene dine.

Offentlige steder er bra for menn for da slipper menn å uroe seg over hva slags motiver dama egentlig har.

• Liker 1
Skrevet

De jeg har datet har jeg ikke kjent omtrent. Kanskje møttes på et vors, en eller annen sammenkomst, gjennom felles venner osv. Dater er jo også til for å bli kjent :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...