Lulilelu Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Jeg trenger hjelp fort. Jeg må finne dataloggen på windows 7. Altså der det lagres alt som er blitt gjort på datene, filer man har vært på med dato, tid osv. På XP var den på bruker-navn-document and settings og der var loggen, midlertidige sider og cookie. Hvor i huleste er alt dette nå?
alCaldazar Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 C:\Users\Brukernavn\AppData\Local\Temp
Lulilelu Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2011 C:\Users\Brukernavn\AppData\Local\Temp Nei ingenting der. Må finne det der. Har klart å slette noen filer og jeg må ha navnet på de slik at jeg kan finne de igjen. Noen som vet hvor loggen er? Finnes de i det hele tatt for jeg har letet over alt?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Hvilken griseside har du vært innpå?
Gjest ms_kwang Skrevet 16. november 2011 #7 Skrevet 16. november 2011 (endret) GLEM det, jeg leste feil x) Hurrrm... Kjipt altså! Endret 16. november 2011 av ms_kwang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå