Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bare meg
Skrevet

I dag har jeg kranglet med elskeren min - atter en gang. Og krangelen dreier seg - som vanlig - om at det er elskeren min og ikke noe mer han er... Og jeg blir så lei meg, både fordi han ikke "er min" OG fordi vi kranglet. Mest lei meg blir jeg fordi han ikke svarer på godnatt-sms´en jeg sendte for en stund siden...

Ja, ja, det går nok over - og i morgen er det en ny dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg.

Av erfaring så hadde jeg avslutta det "forholdet" med en gang. For jeg har vært boti det samme før. På meg virker detsom du vil noe mer enn å være elskeren hans og hvis det ikke gjelder begge så kommer du til å bli ødelagt til slutt. :riste:

Du vet, hvis dere bare er elskere så bør du ikke forvente deg nattasms av han heller. Godta at sånn er det, eller dropp fyren :enig:

Lykke til :blomst:

Skrevet

Oi. Der kjente jeg meg igjen.

Jeg har riktignok bare kranglet med han èn gang, og da om noe annet en forholdet vårt...

Men, jeg har gått noen runder med: "kan dette utvikle seg til noe mer?"

Nå er problemet løst! Jeg brukte så mye tid på å fundere på om han var interessert i meg, at jeg ikke kjente etter om jeg var interessert i han.

(Typisk oss kvinner, vi kan ikke bare nyte det vi har.)

Etter litt selvransakelse, vet jeg at jeg ikke vil etablere noe seriøst med elskeren. Det er mange grunner til det; han har mange sider jeg ikke kunne leve med i det lange løp.

Og det som er viktigst å tenke på: er du interessert i å satse på en fyr som ikke vil satse på deg??? NEI! Du er verdt så mye mer. Og det du kan trøste deg med, er at han aldri vil finne noen bedre enn deg. (Så om noen år vil han angre...) :trøste:

Gjest Anonymous
Skrevet

Veeeel, du sier det jo så bra selv - - - -han er bare elskeren din. Og det gjør vel deg til elskerinnen hans bare.........Så hva kan du egentlig forvente? :briller:

Dette har du vel lagt opp til selv, har du ikke? Så lev med det - --eller ikke!

Skrevet

Been there - done that!!

Tror det beste for deg er å bryte forholdet til elskeren din, og heller bruke tiden din til å finne den store kjærligheten!

Det er alltid tøft i starten, men jeg tror jeg kan love deg at om ikke så altfor lenge er du glad det er over.

Har som sagt vært i akkurat samme situasjon selv og vet hvor forferdelig du har det nå!

:blomst_opp: En blomst til oppmuntring fra meg!

Gjest Bare meg
Skrevet

Takk for svar - og for blomst fra musemor!

Jo, nattasms har jeg da fått hver kveld i de fire årene vi har hatt et forhold, bortsett fra de periodene det har vært "slutt".

Klart jeg bør droppe ham, men det er ikke så enkelt - "been there, done that" - flere ganger.

Har prøvd å få ham til å droppe meg også - det er heller ikke så lett.

Ja, ja, får trøste meg med at snille piker kommer til himmelen, slemme piker kommer så langt de vil :sjarmor:

Skrevet

En elsker er en elsker, en kjæreste er en kjæreste. Jeg har alltid vært tilhenger av en fast grense mellom de to kategoriene, selv om det er fristende og vanskelig å unngå sammenblandinger.

Var veldig fornøyd med den ene elskeren jeg har hatt helt til han begynte å oppføre seg "kjæresteaktig". Da var det på tide å bryte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...