inguss Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Det har vært så mange spørsmål om akkurat dette. Men spør igjen, trenger virkelig en detaljert "oppskrift" på dette. Skal man bare ta handa opp og ned staken når man runker? Eller er det noe med forhuden øverst på staken man må gjøre noe med å? Hva er oppskriften på å suge? Er det bare å føre den inn og ut av munnen mot leppene mine? Må den være stiv først? Skal man suge og? Hvordan? Forsiktig, hardt, når man drar den ut, når man tar den inn i munnen? Gjør man noe spessielt med forhuden?
Gjest Anonym Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Hvordan du skal suge må du nesten bare prøve deg frem. Bare hold tenna langt unna! xD Angående runking så er det bare å dra forhuden opp og ned på staken, ja! Men ikke for hardt, bare et passe grep rundt. Har vært borti flere jenter som klemmer livsskiten ut av kukken når de runker meg, det er ikke noe godt . Men det varierer sikkert fra gutt til gutt hva de syns er godt, men bedre at det er for løst enn for hardt hvertfall.
Gjest HunterLady Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 Hvordan du skal suge må du nesten bare prøve deg frem. Bare hold tenna langt unna! xD Angående runking så er det bare å dra forhuden opp og ned på staken, ja! Men ikke for hardt, bare et passe grep rundt. Har vært borti flere jenter som klemmer livsskiten ut av kukken når de runker meg, det er ikke noe godt . Men det varierer sikkert fra gutt til gutt hva de syns er godt, men bedre at det er for løst enn for hardt hvertfall. Det er kanskje fordi de har blitt fortalt at menn liker det. Da jeg ble "lært opp" av min første type, så sa han at jeg alltid måtte holde veldig hardt. Med noen andre etter bruddet, så trodde jeg jo at alle likte det!! Fikk selvsagt en del kommentarer om at jeg gjerne kunne løsne grepet litt!
HopelessFear Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 Det spørs veldig på personene hva de liker. Men når det kommer til runking, hold løst, ikke skvis livshiten ut av penisen. Noen liker også å få penishodet massert med håndflaten. Spytt er veldig viktig når det er suging. Gjerne lek deg litt med tungen, slikk over strengen, oppover skaftet, ballene.. Rett og slett utforsk hva han liker. Legg gjerne leppene over tennene, så du slipper å skrape ham opp. (Jeg har hørt at det ikke er så veldig godt. Samme som å få kiltoris skrapt det. ) Du trenger ikke munnknulle ham hele tiden som mange tror. Varier litt, kanskje bruk hånden og runk ham litt, samtidig som du slikker.
edderkoppdame Skrevet 25. februar 2011 #5 Skrevet 25. februar 2011 Ville nå bare prøvd meg frem slik jeg har gjort i alle år. Min erfaring er at ulike menn har ulike preferanser. Metode kommer også an på om målet er en rask utløsning, eller om det f.eks er ment som forspill. En jeg var sammen med likte faktisk at man brukte tennene og bet litt, men det vil jeg ikke prøve på flere;)
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #6 Skrevet 25. februar 2011 Med innlevelse og en god del spytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå