Gå til innhold

Søster til salgs/gis bort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ekstrautstyr: hissig turbo

Mangler: Empati, sympati, sosiale antenner

Bill. merk. DRITTLEI!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Valiant
Skrevet

Vel hun prøver ihvertfall ikke og selge deg........

• Liker 2
Skrevet

Hun legger ikke ut om deg på nettet og skal selge deg iallefall.

Dette sier jo bare mye om deg som søster...fysj!

Skrevet

Beauté: Hva vet du om det?? :P

Dessuten er det jo ikke akkurat sånn at jeg legger ut navn og nummer??

Bare litt frustrert, og det tror jeg de fleste har lov til. I allefall i min verden.

• Liker 6
Skrevet

Beauté: Hva vet du om det?? :P

Dessuten er det jo ikke akkurat sånn at jeg legger ut navn og nummer??

Bare litt frustrert, og det tror jeg de fleste har lov til. I allefall i min verden.

Hva jeg vet om det? Jo jeg vet så pass at det er DU som legger ut om din søster. Jeg har ikke sett at din søster legger ut om deg.

Frustrasjon er i DIN verden ja, ikke i nettverden rundt i verden. Hold den frustrasjonen inne eller ta det opp med din søster. Ikke la den flyte rundt på nettet for det bare beviser hvor tåpelig du er, og hvor liten kontroll du har.

Skrevet

Hva jeg vet om det? Jo jeg vet så pass at det er DU som legger ut om din søster. Jeg har ikke sett at din søster legger ut om deg.

Frustrasjon er i DIN verden ja, ikke i nettverden rundt i verden. Hold den frustrasjonen inne eller ta det opp med din søster. Ikke la den flyte rundt på nettet for det bare beviser hvor tåpelig du er, og hvor liten kontroll du har.

Hmmm... Følte du deg truffet?

Har du trålet nettet rundt for å se om noen har lagt ut noe lignende? Vet du, eller noen andre hvem jeg er? Neppe, for det er ingen som vet om denne diskusjonen. Derfor valgte jeg å få ut frustrasjonen min her. HEEEELT anonymt.

Men jeg føler med deg, som ikke har den lille forståelse av hva som kalles "sarkasme". Dette kalles å sette ting i perspektiv. Selvfølgelig vil jeg ikke selge søsteren min.

Uff.. føler med deg... Du trenger nok en porsjon ironisk sans i gave...

• Liker 4
Skrevet

Men i allverden. Hva er dette for noen reaksjoner?

Jeg ser en frustrert søster som blåser ut på en humoristisk måte. I vertfall synes jeg det var morsomt. :) Ingen her har noen som helst anelse om hvem noen av dem er.

Hvorfor være så gravalvorlige og ta ting så voldsomt bokstavelig?

Sanne, jeg håper det aller beste for dere. Og i mellomtiden, humor er en bra mor. :ler:

• Liker 10
Skrevet

Eller du er såpass ung at du ikke har møtt livets realiteter. Også en mulighet. Men da finnes det håp. :o) Keep it up!!

• Liker 1
Skrevet

Eller du er såpass ung at du ikke har møtt livets realiteter.

Om du mener 35 er ung så takker jeg for det.

Med sykdom, død, dødsleie, konflikter og tenåringsdatter + alt annet så har jeg nok ikke møtt noe som handler om realiteter i livet.

Skrevet

Men i allverden. Hva er dette for noen reaksjoner?

Jeg ser en frustrert søster som blåser ut på en humoristisk måte. I vertfall synes jeg det var morsomt. :) Ingen her har noen som helst anelse om hvem noen av dem er.

Hvorfor være så gravalvorlige og ta ting så voldsomt bokstavelig?

Sanne, jeg håper det aller beste for dere. Og i mellomtiden, humor er en bra mor. :ler:

TAKK, min venn!! Du har heeelt rett i din antagelse. Galgenhumor er min beste venn. Men ikke alle som har den innebygd. Dessverre.. den kan hjelpe på så mangt. Selv i de aller dystreste perioder av livet.

Vi ordner garantert opp. Men bedre å legge ut en liten utblåsning her, enn å sette dette som status på facebook. hahaha... :gjeiper: :gjeiper:

Og, Beaut......hva det nå var.. Da har du opplevd det samme som meg i livet, da... Pluss at jeg kan adde litt til. Derfor er galgenhumor en god venn. Og jeg henger jo ikke ut noen offentlig...

Se lyst på livet, du får bare en sjanse. Men det er også lov til å si ifra til tider... Hjelper faktisk bare å skrive det ned, sånn som jeg gjorde nå.

• Liker 3
Skrevet

Vel hun prøver ihvertfall ikke og selge deg........

Nei, det ville neppe gitt mange penger i kassa... :legrine:

• Liker 1
Skrevet

Og, Beaut......hva det nå var.. Da har du opplevd det samme som meg i livet, da... Pluss at jeg kan adde litt til. Derfor er galgenhumor en god venn.

Jo da. Galgenhumor er fantastisk. Er selv barn av nordlendinger, så galgenhumor vet jeg hva er. Men, på internet kan ingen høre toneleiet eller se uttrykket i fjeset ditt. Da er det greit å være litt forsiktig.

For du skriver ikke at du spøker eller bruker galgen. For andre som ser på utsiden kan dette virke ganske merkelig.

Skrevet

Om du mener 35 er ung så takker jeg for det.

Med sykdom, død, dødsleie, konflikter og tenåringsdatter + alt annet så har jeg nok ikke møtt noe som handler om realiteter i livet.

For å si det sånn: Jeg har sittet på dødslei til stefar, stemor og pappa. Fulgt de alle til siste slutt. Har en 3-åring som ikke pappa'n vil ha noe av +++++++++++++++

Men livet må gå videre. Og uten humor blir det veldig trist.

• Liker 3
Skrevet

Jo da. Galgenhumor er fantastisk. Er selv barn av nordlendinger, så galgenhumor vet jeg hva er. Men, på internet kan ingen høre toneleiet eller se uttrykket i fjeset ditt. Da er det greit å være litt forsiktig.

For du skriver ikke at du spøker eller bruker galgen. For andre som ser på utsiden kan dette virke ganske merkelig.

hmmm.. ga ikke deg seg selv når jeg skrev: "tilleggsutstyr og mangler"???

• Liker 2
Skrevet

Men av og til er det såpass opplagt, at man strengt tatt ikke trenger å se ansiktsuttrykk, eller høre toneleiet...

• Liker 13
Skrevet

Men av og til er det såpass opplagt, at man strengt tatt ikke trenger å se ansiktsuttrykk, eller høre toneleiet...

Så klart. Men man legger bare ikke ut om søsteren sin på den måten. Til salgs...grøss.

Skrevet (endret)

Empati, sympati, sosiale antenner

Hvor er ditt/dine?

Endret av Beauté

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...