Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kun sett henne på Senkveld og hørt litt fra andre, og jeg synes nå litt "synd" i henne.. På senkveld satt hun i ti minutter og fikk kun spørsmål om Petter Northug. At hun er kjent for å være kjæresten hans, kan jeg jo skjønne som topp-blogger hvor hun blogger om løping (og hverdag???), og vil vel også få litt blest om det å være en toppidrettsutøver slik at folk følger med på hennes prognoser og prestasjoner, så får hun jo kun spørsmål om formen til Petter er, og hvordan han sjekket henne opp og om han kommer til å vinne.. Herrefred, hvorfor er Petter Northug blitt supermann?

Gjest Cerridwen
Skrevet

Greit nok at jenta tydeligvis eit stort friidrettstalent(?), men eg tykkjer ho verkar både dum og kjedeleg. Og ein person som kun flyt på kjærasten og utsjånaden sin vil eg ikkje beteikne som eit førebilete. Eit førebilete gjer noko stort, noko ein kan sjå opp til og beundre.

Og sjølvsagt må det jo være misunnelse inne i bilete, kun fordi ein meinar at ho ikkje fortjenar alt det ho blir tilbudt, og alle mediaoppslaga ho får.

Det einaste ho har oppnådd, er å være kjærasten til Petter.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Hun hadde nok ikke vært kjent hvis hun ikke var kjæresten til Petter. Det vet vi jo alle. Kan ikke være noe gøy å bare få masse spørsmål om kjæresten når man er på talkshows f.eks

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Hun hadde nok ikke vært kjent hvis hun ikke var kjæresten til Petter. Det vet vi jo alle.

Jepp, det har du rett i

Kan ikke være noe gøy å bare få masse spørsmål om kjæresten når man er på talkshows f.eks

Å joda, for det rette kaliberet så er det å få lov til å være gjest i talkshowet (15 minutter i rampelyset) mer en godt nok. Spørsmålene er underordnet, kvaliteten på dem - og svarene - er jo som regel ganske noldus uansett. Sole seg i (TV kamera)glansen er motivsajonskriterium numero uno!

Skrevet

Det er liksom litt rart. Med en gang man har utseende, trenger man ikke gjøre stort for å bli kjendis. Kjenner man de rette folka er det gjort.

Vi har bare oss selv å skylde på egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...