Gyda Skrevet 27. oktober 2003 #1 Skrevet 27. oktober 2003 Nå har det kommet et supert tips her om hvordan få rent vinduet på vedovnen. Men hva med vinduet på steikeovnen?? Har prøvd pulver til oppvaskmaskinen, zalo, rensemidlet til den keramiske toppen på komfyren. Har fått bort noe, men det er MYE igjen ennå. Hater å skrubbe og pese i flere timer, så jeg håper noen har et SUPERTRIKS!!!
Fakse Skrevet 27. oktober 2003 #2 Skrevet 27. oktober 2003 Bruk en skrape til komfyrmed kjeramisk topp. Har du ikke en slik får du kjøpt en i en elektriskforetning.
Nøste Skrevet 28. oktober 2003 #4 Skrevet 28. oktober 2003 Jeg bruker ajax skurepulver men hvist det sitter veldig godt fast kan du bruke stålull å skrubbe med , det hjelper det har jeg prøvd selv .
tuji Skrevet 28. oktober 2003 #5 Skrevet 28. oktober 2003 Vask vinduet mens det er varmt, altså rett etter at du har brukt ovnen. Da er gøsjet lettere å få av.
Gyda Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2003 Takk for fine svar. Skal prøve ut noen av metodene til helga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå