AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 Hei!! Har du sent vitnemål, eller andre papirer til en annen skole du har begynt på!!? Altså jeg har gått på en høgskole der jeg har tatt årsstudium, og nå byttet til noe annet!! Fikk mail plutselig at jeg måtte sende hva jeg har gått på før?!levere vitnemål/karakterutskrift på tidligere høyere utdanning og gjerne også vitnemål fra videregående skole.! Følte meg som "gjerningsperson" der jeg prøver å lure noen!! Dette synes jeg er rart!! Hva tenker dere?!
loppekasse Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Jeg trodde det var vanlig å gjøre det
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 HVorfor er jeg den eneste i klassen som blir spurt a?!
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #5 Skrevet 24. februar 2011 Kjenner jeg ble stresset av å lese denne tråden. Kan være de ørten !!??-tegnene. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #6 Skrevet 24. februar 2011 Kanskje de lurer på om du har bestått norsk skriftlig? Kan tenke meg at grunnen til at de vil ha karakterutskrifter/vitnemål er at de da kan se hvilken erfaring du har/hvilke kurs du har tatt før? Spørsmålet ber vel egentlig heller hvordan du har kommet deg inn på dette studiet uten å sende dem (eller so) disse papirene på forhånd?
HenrietteH Skrevet 24. februar 2011 #8 Skrevet 24. februar 2011 Det er helt vanlig at det spør om dette
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #9 Skrevet 24. februar 2011 Kom inn på restplassen gjennom opptak! Så der ligger elektronisk vitnemål, eller hva? Takker for svar dere:)
Ixnay Skrevet 24. februar 2011 #10 Skrevet 24. februar 2011 Det er helt normalt at de ber om vitnemål når man bytter skole. Det som overrasker meg er at du ikke måtte sende det inn før du kom inn (tolket det du skrev slik..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå