Gå til innhold

Må man ha bordkortKART? Ev hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I vårt bryllup blir vi en del ja...og jeg skal ha bordkort som viser hvor enhver skal sitte. Men, alt skjer jo litt i siste liten, og bordene blir satt opp kvelden før pga lokalet. Lurer da på om man må ha bordkortkart? Altså et kart som viser hvor man skal sitte...Jeg bare ser for meg at det blir vanskelig å lage sånn kvelden før.

Hva tenker du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes bordkart må til (spesielt når man er mange!) ellers blir gjestene svirrende rundt lenge før de finner plassen sin.

Er ganske slitsomt i utgangspunktet å lete etter navnet sitt med liten skrift :) Fra en gjests synspunkt! :)

Skrevet

Nei, vi skal ikke ha det, og vi blir 48 gjester (om alle svarer ja).

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Hvis dere skal ha mange gjester, er det lurt å ha et slikt kart, det gjør ting mye enklere når dere skal sette dere til bords. Selv om du ikke setter opp bordene og bordkortene før kvelden før, så regner jeg da med at du har bestemt lenge før det hvor alle skal sitte? Da kan du enkelt lage bordplasseringskart god tid i forveien, så er det en smal sak å henge det opp når du kommer til lokalet.

• Liker 1
Skrevet

Enig med den over her - at man som regel har bestemt på forhånd hvor den enkelte skal sitte.

Vi skal derimot ikke ha bordkart - vi blir 30 stk, så da er det heller ikke så vanskelig å peke de i riktig retning ;)

Skrevet

Vi hadde det (var over 100 stk). Likevel var det litt stress, for vi fikk 3 kanselleringer/folk som ikke kunne komme pga sykdom, og de ringte samme dagen, da kartet var hengt opp allerede. Men slikt kan man ikke gardere seg mot.

Skrevet

Ja, dere må ha bordkart. Og bordkartet kan da lages i god tid før siste kvelden. For dere har vel ikke tenkt å sette bordplasseringen på måfå siste kvelden? Blir det endringer i siste liten, er det bare å bruke korrekturlakk for å endre. Null problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...